Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پارس جنوبی جم اعتقاد دارد مشکلات کی روش و برانکو باعث ضربه خوردن فوتبال می شود.

طرفداری- بهرام رضاییان، مدیرعامل پارس جنوبی جم که در فصل جدید خیلی از بازیکنان خوب را تیمش از دست داده است در مورد مسائل مختلف پارس جنوبی به صحبت پرداخته است.

بهرام رضائیان در مورد وضعیت تیم پارس جنوبی گفت:

سعی کردیم با همان رویکرد فصل گذشته به دنبال جذب بازیکن برویم و بازیکنان با انگیزه‌ و با کیفیتی که بار مالی زیادی هم برای باشگاه نداشته باشند جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا تمامی نفرات فهرست تارتار را جذب کرده‌ایم. رحمان احمدی، انتظاری از تیم خونه به خونه، فرشید پاداش از تیم شهرداری ماهشهر و محمد ستاری از ذوب آهن نفرات جدیدی هستند که در این فصل جذب کرده‌ایم. با برخی از بازیکنان فصل گذشته که مورد نظر سرمربی تیم هم بودند تمدید کرده‌ایم.

به گزارش فارس، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد اینکه انتظارها از این تیم بالا رفته و این باشگاه به دنبال چه رتبه‌ای است، عنوان کرد:

بازیکنانی که در این فصل جذب شده‌اند از نظر فنی و کیفی نسبت به فصل گذشته اگر بهتر نباشند پایین‌تر نخواهند بود. البته فصل آینده لیگ دشواری پیش رو داریم. تیم‌های ذوب آهن، تراکتورسازی، سپاهان با برنامه ریزی و نفرات بهتری نسبت به گذشته وارد مسابقات شده‌اند با این حال تلاش می‌کنیم رتبه آبرومندی در فصل آینده کسب کنیم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی اظهار داشت:

مشکلات مالی جزیی از فوتبال ایران شده است و هیچ وقت نمی‌توان گفت مشکل مالی حل شده است و همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد عمل جراحی رحمان احمدی دروازه‌بان جدید این تیم گفت:

تصور می‌کنم احمدی به مسابقات لیگ برتر برسد و اکنون نیز همراه تیم تمرین می‌کند. 

رضائیان در مورد درخشش تیم ملی در جام جهانی گفت:

با وجود مشکلاتی که برای آماده سازی تیم ملی وجود داشت و برخی از بازی‌های تدارکاتی‌اش لغو شد اما با تلاش فدراسیون فوتبال و کی‌روش توانست در جام جهانی درخشش داشته باشد و دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کند. باید از این منظر به کی‌روش و فدراسیون فوتبال تبریک گفت.

وی با اشاره به جدال رسانه‌ای برانکو و کی‌روش گفت:

به نظر من مسئولان فدراسیون فوتبال باید این مشکل را حل کنند و این مسایل و حواشی به تیم ملی و پرسپولیس لطمه می‌زند و بهتر است برخی اهالی فوتبال جانبداری یکی از دو طرف را در این ماجرا نکنند و اجازه بدهند که این مشکل به خوبی حل شود. تیم ملی خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند و می‌خواهد در این رقابت‌ها قهرمان شود. پرسپولیس هم خود را برای حضور در آسیا و لیگ برتر آماده می‌کند. 

رضائیان در مورد اینکه پارس جنوبی هیچ بازیکنی در تیم ملی نداشت گفت:

تیم ما بازیکنان خوبی داشت و انتظار داشتیم که نفراتی از این تیم به تیم ملی برسند اما با توجه به بازی‌هایی که تیم ملی در جام جهانی انجام داد متوجه شدیم که کی‌روش در انتخاب‌هایش اشتباه نکرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: :در سال جاری مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در مراسم تودیع و معارفه مدیران آبفای استان ایلام ضمن تبریک پیروزی عملیات غرورآفرین وعده صادق در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی و تبریک روز جهانی کار و کارگر، اظهار کرد: یکی از مهمترین خدمات زیرساختی، اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب است.

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته هنوز فاصله زیادی با ایده آل‌ها داریم، افزود: در حوزه زیرساختی و در بحث شبکه توزیع فرسودگی شبکه آبرسانی داریم به گونه‌ای که علاوه بر پرت آب، خدمات‌رسانی در فصل گرم با مشکل مواجه می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ادامه داد: امید می‌رود با پشتیبانی شرکت آبفای کشور، حمایت‌های استاندار استان ایلام و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم مشکلات زیرساختی را مرتفع کنیم.

محمدی با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شرکت آبفا گفت: پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم در حال طراحی و اجرا است که امید می‌رود با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد افتتاح پیش از موعد این پروژه‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی حدود ۱۱ سال که در دست اجرا است و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، افزود: در اجرای این پروژه اقداماتی از جمله خطوط انتقال، برق رسانی و مخازن احداث شده، و ففط احداث تصفیه‌خانه آب باقی مانده است، با توجه به اینکه پروژه مشکل اعتباری ندارد، سال جاری شاهد بهره‌برداری خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان ۶۹ روستا در طرح آبرسانی قرار دارد که تاکنون کار آبرسانی به چهار روستا به انجام رسیده است، با اجرای کامل این پروژه‌ها مشکل کم‌آبی در روستاها برطرف خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه سقایی زائرین اباعبدالله (ع) افتخار مردم استان ایلام است، اضافه کرد: اداره آبفای شهرستان مهران جوابگوی آبرسانی برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شرکت‌کننده در مراسم اربعین حسینی نخواهد بود و از طرفی برای اتمام تصفیه‌خانه فاضلاب مهران بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های مسکن ملی گفت: اقدامات خاصی انجام شده است، اما به دلیل محدودیت منابع نیازمند اعتبارات ملی هستیم تا در اجرای این پروژه با مشکل مواجه نشویم.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ضمن قدردانی از استاندار، معاونین استاندار، نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه ایلام و همچنین قدردانی از اعتماد شرکت مهندسی آبفای کشور در انتخاب وی، افزود: پیگیری برای اتمام پروژه‌ها در راستای ارائه خدمات صادقانه به مردم مهم‌ترین برنامه کاری ما است.

کد خبر 749135

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو