Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@11:26:24 GMT

گلباران مزار شهداء استان چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۳۰۶۳

گلباران مزار شهداء استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته قوه قضائیه، مراسم گلباران قبور مطهر شهداء شهرکرد با حضور اعضاء شورای قضایی استان،مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی و جمعی از خانواده های معزز شهدا برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین علوی قاضی دادگستری شهرستان شهرکرد در این مراسم، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را مدیون مجاهدتها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء هفتم تیر به ویژه شهید سرافراز استان رحمان استکی به واقعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 یار باوفای امام اشاره و اظهار کرد: حادثه هفتم تیرماه 1360 نقطه عطفی برای بصیرت دینی مردم ایران و موجب استحکام و تقویت پایه های انقلاب اسلامی بود.

علوی، راه شهیدان را راه عزت و سربلندی نظام اسلامی عنوان کرد و شهید بهشتی را به عنوان پرچمدار این مکتب، پاسدار راستین اسلام و انقلاب، و الگو و سرمشقی برای مسئولان نظام دانست.

لازم به ذکر است در این مراسم رئیس کل دادگستری به همراه اعضاء شورای قضایی استان با حضور بر مزار پاک شهدا واهداء شاخه های گل به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند. 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: گلباران شهدای شهرکرد هفته قوه قضائیه هفتم تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،با همت تلاش گران شرکت ورق خودرو استان تولید ورق گالوانیزه به میزان هزار و ۶۳۰ تن رسید و رکورد جدید تولید روزانه در این شرکت به ثبت رسید.
مدیر ارشد کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: رکورد قبلی میزان تولید روزانه در شرکت ورق خودرو مربوط به ۱۶ خرداد سال گذشته به میزان هزار و ۶۱۳ تن بود وبا ۱۷ تن افزایش در سال جاری به رقمهزار و ۶۳۰ تن رسید.
نوید ایزدی گفت: کارکنان شرکت با تلاش شبانه روزی، برنامه ریزی دقیق و همت بلند خود توانستند نخستین گام خود را برای تحقق شعار سال رهبر معظم مبنی بر " جهش تولید با مشارکت مردم" بر دارند و به این موفقیت ارزشمند دست یابند.
شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری زیر مجموعه گروه صنعتی فولاد مبارکه و تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های پراکنده در چهارمحال و بختیاری
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • توجه به پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم