Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرانجام شرکت سازنده پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی به خط تولید خود در زمینه پردازنده‌های گجت‌های پوشیدنی هم رنگ تازه‌ای داد. این شرکت در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود، مدل جدید پردازنده گجت‌های پوشیدنی خود به نام Wear 2500 را رونمایی کرد اما این پردازنده به نظر می‌رسد بیشتر برای ساعت‌هایی طراحی شده باشد که کودکان به آن‌ها تمایل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Wear 2500 که قرار نیست جزو پردازنده‌های رده بالای این شرکت باشند، هنوز از فناوری‌های Cortex A7 استفاده می‌کند پس تغییر زیادی در این پردازنده نمی‌توان مشاهده کرد. کوالکام ادعا می‌کند پردازنده جدید این شرکت 14 درصد در ذخیره باتری نسبت به نسل‌های قبلی پردازنده‌ها بهتر است که همین ویژگی می‌تواند برای جایگزینی با پردازنده قبلی این شرکت یعنی Wear 2100 کافی باشد.

Wear 2500 مودم جدیدی را در خود جای داده است. مودم این دستگاه از نسل پنجم LTE پشتیبانی می‌کند اما در معرفی این پردازنده خبری از سرعت اتصال به اینترنت داده نشد. این پردازنده همچنین از دوربین‌های تا 5 مگاپیکسل پشتیبانی می‌کند که به منظور برقراری تماس‌های ویدئویی در نظر گرفته شده است. دستیارهای صوتی در این پردازنده‌ها قابل استفاده هستند و حالت ذخیره باتری در این پردازنده برای گجت‌ها قابل استفاده است.

کوالکام از ورژن کودک این پردازنده هم در کنفرانس مطبوعاتی خود صحبت کرد و در آن عنوان کرد که قرار است گجت‌های مخصوص کودکان با 512 مگابایت رم تولید شوند که چندان قابلیت جدیدی برای گجت‌های اندرویدی نیست چرا که آن‌ها معمولا با رم‌ها 512 مگابایتی و گاهی یک گیگابایتی تولید می‌شوند.

به هرحال این کمپانی در حال همکاری با هوآوی است تا نسل جدید اسمارت‌واچ‌های جهان را با هم تولید کنند. در دیگر خبرها شنیده می‌شود کوالکام با InvenSense قرارداد شراکت راه انداخته‌اند تا الگوریتمی برای تشخیص جسچرها را به گجت‌ها اضافه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اعلام کرد که به زودی سامانه‌ درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.   به گزارش ایسنا، مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت:‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.   مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.   وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.   هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود  برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی  و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ابداع شد
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱