Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آزاد شدن والدین کودک‌آزار ماهشهری که چندی پیش به دلیل آزار و شکنجه سه کودک خردسال خود بازداشت شدند، اظهار کرد: این پدر و نامادری در هفته گذشته به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر این سه کودک نزد عمویشان زندگی می‌کنند. نیروهای اورژانس اجتماعی نیز مرتب در منزل عموی این کودکان حضور پیدا می‌کنند و از اوضاع تحصیل و روحی آنها باخبر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمک‌های مالی و معنوی از سوی بهزیستی به این کودکان ارائه می‌شود.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی خوزستان گفت: در فضای مجازی خبری مبنی بر اینکه این کودکان مجددا نزد پدر و نامادریشان زندگی می‌کنند منتشر شده بود که این خبر را به کلی تکذیب می‌کنیم. اورژانس اجتماعی ماهشهر نیز برای بررسی این موضوع به منزل این کودکان مراجعه کرده است.

وی با اشاره به آزاد شدن این پدر و نامادری کودک‌آزار نیز عنوان کرد: در خصوص انتقاداتی که در مورد آزادی والدین این کودکان وجود دارد نمی‌توانم اظهارنظر کنم.

به گزارش ایسنا، اردیبهشت ماه سال جاری خبری مبنی بر شکنجه سه کودک ماهشهری توسط نامادری و پدرشان رسانه‌ای شد و عکس‌های کودکان شکنجه‌دیده در فضای مجازی منتشر شد. طبق گفته‌های این کودکان والدینشان دهان آنان را با چسب حرارتی می‌بستند و آنها را شکنجه می‌کردند.

در ادامه پدر و نامادری این کودکان دستگیر و روانه زندان شدند اما هفته گذشته خبر آزادی این والدین به قید وثیقه منتشر شد و پس از آن فعالان حوزه اجتماعی نسبت به آزادی این پدر و نامادری انتقاد کرده و از این بابت که احتمال دارد کودکان دوباره نزد پدر و نامادری خود نگهداری شوند ابراز نگرانی کرده‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج

 پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده