Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@20:18:24 GMT

هاشم‌زائی: وحدت با شعار شکل نمی‌گیرد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۳۷۹۰

به گزارش وانانیوز، 

عبدالرضا هاشم زائی در گفت‌وگویی در رابطه با ضرورت به میدان آمدن عقلای جریان های سیاسی مختلف و ارائه پیشنهادات کارشناسی در این برهه زمانی بیان کرد: بنده در اولین نطق خود در مجلس گفتم که ضرورت دارد تا جناح‌های مختلف با یکدیگر بنشینند و مشترکات خود را مشخص کنند. تا شاهد دو دستگی در کشور نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز تا یک فردی صحبتی را مطرح می کند محکوم به ضدیت با دولت می شود و مسائل واقعی به سیاسی تبدیل می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: از نظر من نیز امروز با توجه به هجوم تحریم ها و مسائل اقتصادی که با آن ها مواجه هستیم، وجود همدلی و وحدت بیش از هر برهه زمانی نیاز جامعه است. ساختار لازم برای ایجاد وحدت این است که بزرگان کشور، مجلس، دولت و رجال سابق و فعلی بنشینند و مشترکاتی را مطرح کنند تا منجر به همدلی شود.

وی در ادامه گفت: وحدت نیازمند سازوکار است و با شعار ایجاد نمی شود. نمی شود از یک طرف با مسائل و مشکلات به طور سیاسی برخورد کنیم و از سوی دیگر شعار وحدت سر دهیم. اولین گام در ایجاد وحدت آزادی دانشجویان و روزنامه نگاران است. حصر نیز باید برداشته شود. آقای کروبی و آقای موسوی و خانم رهنورد روزی جزء سران کشور بودند. ایرانیانی که در خارج از کشور نیز حضور دارند اگر توطئه ای علیه نظام نکرده اند باید مورد عفو قرار گیرند و به کشور بازگردند. اگر به این سمت حرکت کنیم مردم با یکدیگر متحد شده و قطعا ما پیروز می شویم.

هاشم زائی تصریح کرد: متاسفانه ما هنوز نتوانستیم منافع ملی را برای گروه ها و جناح های مختلف تعریف کنیم. در تمام دنیا احزاب و گروه های مختلف با یکدیگر مشکلات جناحی و سلیقه ای دارند اما در زمینه منافع ملی همه با یکدیگر یکپارچه هستند. دعواهای سیاسی قطعا به ضرر کشور خواهد بود.

وی افزود: بنده در زمان جنگ استاندار بودم و خدمت امام رفتیم. ایشان فرمودند در دعواهای جناحی دخالت نکنید، این دعوا های جناحی برای خدا نیست. ایشان فرمودند اگر ۱۲۴ هزار پیامبر نیز در یک زمان حضور داشتند با یکدیگر به مشکل نمی خوردند چرا که برای خدا کار می کردند. دعواها در تمام مقاطع به ضرر کشور است. متاسفانه جناح ها در کشور ما هر مشکلی را سیاسی می کنند. ما می توانیم به وحدت برسیم چرا که دین و قانون اساسی ما مشترک است و حول این دو مورد می توانیم با یکدیگر متحد شویم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد