Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا - 3 طرح در بخش شهري شامل آب رساني به شهرهاي بيکاه، سيريک، تخت و قلعه قاضي در مجموع با هزينه بيش از 442 ميليارد ريال با حضور مديرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور بهره برداري شد.

به گزارش ايرنا، مديرعامل آب و فاضلاب شهري هرمزگان روز شنبه در مراسم نمادين بهره برداري از طرح هاي ياد شده گفت: طرح آب رساني شهر بيکاه شامل اجراي خط انتقال به طول 8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 کيلومتر، حفر و تجهيز يک حلقه چاه و احداث يک باب پست برق و شبکه به طول 100 متر است که با بهره برداري از اين طرح، 25 ليتر بر ثانيه بر ظرفيت منابع آبي اين شهر اضافه شد.
امين قصمي افزود: طرح تامين آب شهر سيريک در قالب طرح آبرساني و بهره برداري از مرحله دوم آب شيرين کن سيريک است که شامل اجراي خط انتقال آب به طول 6 کيلومتر، احداث 2 باب مخزن به حجم يکهزارو500 مترمکعب، احداث ايستگاه پمپاژ آب با ظرفيت 90 ليتر بر ثانيه و ساختمان بهره برداري است.
مديرعامل آبفاي هرمزگان اظهار داشت: مرحله نخست آب شيرين سيريک به ظرفيت يکهزارو 500 متر مکعب در شبانه روز از ابتداي خرداد ماه سال 96به صورت آزمايشي راه اندازي شده بود، نيز به صورت رسمي به بهره برداري رسيد که با اين ظرفيت، نياز آبي شهر سيريک و گروک تامين مي شود.
**بهره برداري از طرح ارائه خدمات 22 گانه غيرحضوري آب و فاضلاب
مديرعامل آب و فاضلاب شهري هرمزگان ادامه داد: همچنين طرح ارائه خدمات آب و فاضلاب به صورت الکترونيکي که از ابتداي ارديبهشت ماه 97 آغاز شد.
قصمي ياد آور شد: در حال حاضراين طرح ها تکميل شده و در قالب 22 خدمت از طريق پرتال شرکت، سامانه 1522، سامانه پيامکي 30004122 و دفترهاي پيشخوان ارائه مي شود.
وي خاطرنشان کرد: اين طرح در راستاي اجراي بخشنامه رييس جمهوري در خصوص دستورالعمل ميز خدمت و با هدف تنوع بخشي خدمات، تسهيل و سرعت دهي در ارائه خدمات و افزايش رضايت مندي شهروندان بندرعباس اجرا شده است.
به گفته قصمي، اعتبار هزينه شده براي نصب و راه اندازي نرم افزار خدمات الکترونيکي مشترکان 400 ميليون ريال بوده و همچنين اعتبار هزينه شده اين طرح در بخش زيرساخت ها و نگهداري در مجموع 11ميليارد و 200 ميليون ريال است.
2094/7195/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود