Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین از تلاش قوی‌ترین معلول جهان برای رکوردشکنی در بازی‌های پاراآسیایی 2018 خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر رواسی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره سطح رقابت‌های وزنه‌برداری جانبازان و معلولین قهرمانی کشور که با قهرمانی خوزستان خاتمه یافت، اظهار داشت: شرایط به لحاظ کیفی و کمی نسبت به سال گذشته بهتر بود و شاهد حضور نفرات بیشتری در این دوره بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به لحاظ رکوردی هم اوضاع نسبتاً بهتر بود. از برگزاری این مسابقات راضی هستم. هدف اصلی از برگزاری این رویداد، بالا بردن تعداد اسامی وزنه‌برداران ایرانی در جدول رنکینگ جهانی بود که ما به این هدف رسیدیم.

 

وی افزود: وزنه‌برداران زیادی امسال توانستند رنکینگ بگیرند و این باعث پیروزی و موفقیت بیشتری برای وزنه‌برداری ایران در آینده خواهد شد.

 

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین درباره غیبت چهره‌های سرشناسی همچون مجید فرزین و سیامند رحمان در مسابقات قهرمانی کشور و شرایط اعزام آنها به بازی‌های پاراآسیایی 2018 گفت: آنها اعزام می‌شوند. ضمنً احتیاجی نبود که شرکت کنند، چون رنکینگ‌شان خوب است. در واقع باید بگویم که شرکت کردن یا نکرد‌نشان تاثیری در وضعیت آنها نداشت.

 

رواسی درباره احتمال رکوردشکنی این دو وزنه‌بردار در بازی‌های آسیایی 2018 عنوان کرد: آنها اگر بتوانند، در این بازی‌ها رکوردشکنی خواهند کرد و فکر می‌کنم این اتفاق نیز بیفتد. ما این فکر و برنامه را در سر داریم.

 

  سیامند رحمان وزنه برداری معلولان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیامند رحمان وزنه برداری معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند

با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند اعزام نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوروش باقری سرمربی تیم وزنه برداری بانوان گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که روز چهارشنبه انجام شد با رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود.

وی اضافه کرد: حسینی بعد از آسیب‌دیدگی  تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌شد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری