Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: این پسر جوان با پیرزنی 72 ساله زندگی عاشقانه ای را آغاز کرد.

پسر جوان سیاه پوست 27 ساله با پیرزن 72 ساله ازدواج کرده و زندگی عاشقانه ای در کنار یکدیگر دارند. ماجرای این ازدواج را در ادامه میخوانیم. ازدواج پسر جوان با پیرزن 72 ساله و عکس های جوان ۲۷ ساله نیجریه ای در فیس بوک با زن 72 ساله آشنا شده و این آشنایی منجر به ازدواج این دو نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زوج غیر معمولی هنگامی که در فیسبوک با هم آشنا شدند ،هیچ گاه فکر نمیکردند که این آشنایی به ازدواج ختم شود .انها بعد از سه ماه که با هم از طریق مجازی در تماس بودند در نهایت تصمیمبه ازدواج می‌گیرند و با هم به زیر یک سقف میروند.

آنجلا زن ۷۲ ساله از اینکه با جوان نیجریه ای ازدواج کرده بسیار شاد و خوشنود استبه طوریکه می‌گوید وی به من سرزندگی و شادابی می‌دهد و بعد از ازدواج با وی احساس جوانی و زیبایی می کنم.

آنجلا سومین ازدواجش را با یک جان 27 ساله انجام داده و بعد از سفر به نیجریهبه همراه شوهر جوان خود به منزلش برگشته هست .آنجلا قبلا یک راننده تاکسی بوده که در حال آماده بازنشسته میباشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

مرگ ناگهانی و غم انگیز بازیگر خردسال خندوانه +عکس

کامبیز مرا داخل ماشین در جنوب تهران باردار کرد / دختر 30 ساله پنهانی زایمان کرد و به دادگاه رفت!

رها شدن نوزاد 3 ماهه در تبریز / نامه مادر نوزاد اشک همه را در آورد! + عکس

قاتل پلیس فداکار خوزستانی تسلیم شد + عکس

عکس نوزدای که امسال کنکور سراسری را جنجالی کرد

دختر 21 ساله بودم که اسیر افشین شدم / شب ها بدون دادن غذا هر بلایی می خواست سرم می آورد!

زنم سحر بی حجاب شد و حالا با یکی از دوستان صمیمی ام ارتباط دارد!

همکلاسی ام مرا به خلوتگاه کیارش برد / ناگفته های تلخ دختر 17 ساله در دادگاه تهران

جشن شبانه مختلط بود لیلا در برابر چشمان من با پسرخاله اش رقصید و من نتونستم چیزی بگم!

جابجا شدن نوزاده مرده با نوزاد یک زن جوان تهرانی در بیمارستان

چگونه ٢٠ دقیقه در روز به یادگیری زبان دوم اختصاص دهیم؟

قهرمان دوومیدانی کشور دستگیر شد + گفتگو

شوهر بی غیرت اجازه داد تا 6 مرد بی حیا سراغ زینب بروند!

توطئه دو برادرزن برای گوشمالی داماد بد اخلاق

پشت‌پرده‌ی ارتباط دولت آمریکا با منفورترین گروهک ایرانی+ عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت زیبایی سفر ازدواج عکس سیاه پوست زندگی عاشقانه عاشقانه عکس حوادث فیلم دختر مرد زندان پسر زن اعتیاد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند

وحید شمسایی سرمربی کنونی تیم فوتسال ایران و بازیگر سابق فوتسال با تأکید بر تهدیدات میانسالی جمعیت در کشور گفت: این تهدید از خیلی سال‌های پیش شروع شده منتها ما آن را جدی نگرفتیم.

 وی با اشاره به اینکه بیش ازبیست سال پیش این صحبت‌ها را می‌شنیده، اما کسی جدی نمی‌گرفته است، گفت: حال این امر تبدیل به یک خطر شده که باید برایش خیلی فکر شود که البته عوامل زیادی هم باعث و بانی آن هستند.

شمسایی با ابراز تأسف نسبت به کسانی که الان در دور و اطراف هر کداممان می‌بینیم که علاقه به تشکیل خانواده و فرزندآوری ندارند، گفت: یک بعد قضیه مالی و اقتصادی است که باید برای زوج‌های جوان و جوانان در شرف ازدواج حل شود تا آن‌ها مسیر درست زندگی خود را پیدا کنند. من همیشه یک مثال فوتبالی می‌زنم آن هم این است که شما ۵۰ سال نمی‌توانید یک تیم ملی را با همان اعضا نگه دارید.بنابراین ما نیاز به تیم نوجوانان، امید، جوان و بزرگسال داریم و اینها مدام باید در این چرخه تغییر کنند.

 وی با اشاره به اینکه با حرف نمی‌توان کاری از پیش برد نیاز به عمل در جامعه داریم، گفت: بچه که بودم خاطرم است که مرا به ورزشگاه می‌بردند و میگفتند یک وقت حرف بدی نزنی، بچه‌ها بشنوند و یاد بگیرند هنوز این حرف در گوشم است، ما نیاز به قشر کودک و نوجوان همه جا داریم.

شمسایی با اشاره به اینکه خیلی افراد متولی هم هستند که سمت تشکیل خانواده و فرزندآوری نمی‌روند، گفت: درست است که این قاعده همه جا وجود ندارد که به خاطر شرایط مالی فرزندآوری کم شده است، من خیلی دوستانم هم هستند که تمایل به ازدواج و فرزند با وجود عدم مشکل مالی ندارند، اما برای آن قشری که نیاز مالی دارند دولت می‌بایست کاری بکند و موانع را از سر راه بردارد. با این حال من هر حرفی بزنم کارشناس نیستم و مسئولین در این زمینه اشراف دارند و باید شرایط را بررسی کنند ما تنها از کنار گود می‌توانیم حرفی بزنیم.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • مصرف این سه نوع چای چهره‌تان را ۲۰ سال جوان می‌کند
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده (فیلم)
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو