Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@08:46:52 GMT

تصاف سه راهی دامنه هشت مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۴۳۷۱

تصاف سه راهی دامنه هشت مصدوم داشت

سخنگوی مرکز  اورژانس اصفهان گفت: در اثر بر خورد دو دستگاه خودرو در پلیس راه دامنه تیران هشت نفر مصدوم شدند.

عباس عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره حوادث ۲۴ ساعته گذشته اظهار کرد: عصر روز گذشته حادثه رانندگی در دو کیلومتری پلیس راه دامنه از سمت تیران اتفاق افتاد و به اورژانس ۱۱۵ اعلام و امدادخواهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: این تصادف در اثر برخورد خودروی ۲۰۶ با وانت مزدا رخ داد و برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان این تصادفات رانندگی بلافاصله یک کد  آمبولانس نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد نیروهای امدادی هلال احمر به محل این حادثه  رانندگی اعزام شدند. سخنگوی مرکز  اورژانس اصفهان گفت: این حادثه رانندگی فوتی نداشت و نیروهای امدادی اورژانس در محل این تصادفات رانندگی با مصدومیت هشت سرنشین روبه رو شدند. وی گفت: مصدومان این تصادفات رانندگی سه خانم ۳۹ ، ۱۲ و ۵۳ و پنج آقای ۱۶ ، ۴۸ و ۵۶ ساله بودند  که بعد از دریافت اقدامات درمانی سرپایی در صحنه تصادف به وسیله نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند. غرق شدن مرد ۶۰ ساله در استخر جلال آباد عابدی از وقوع حادثه دیگری در محدوده جلال آباد خبر داد و گفت:  روز گذشته این حادثه غرق شدگی در اثر گرفتن مجاری قلبی تنفسی فردی ۶۰ ساله در در داخل استخر جلال آباد از توابع نجف آباد رخ داد و  برای امداد خواهی به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد. وی تاکید کرد: برای  امداد رسانی به این حادثه یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه نیروهای امدادی اعزام شدند و اما قبل از رسیدن نیروهای امدادی مصدوم این حادثه غرق شدگی که مردی ۶۰ سااله بود فوت کرد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حوادث غرق شدگی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان