Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،مهندس یگانه در اولین ساعات ورود در شهرستان بندر لنگه با حضور در گلزار شهداء گمنام ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان های امام راحل و شهدای والا مقام تجدید میثاق کرد.

دیدار با حجت الاسلام والمسلمین رکنی امام جمعه تشیع وشیخ محمد صدیق بهجت امام جمعه اهل سنت از دیگر برنامه های مهندس یگانه و هیئت همراه در سفر به شهرستان بندر لنگه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پیش از این دیدار ،مدیر منطقه هرمزگان در جمع صمیمی کارکنان مخابرات شهرستان بندر لنگه حضور یافت و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات آنان بر حس همدلی و اعتماد متقابل جهت پیشبرد اهداف کلان مخابرات استان تاکید کرد. در ادامه این جلسه روسای حوزه غرب استان،گزارشی از عملکرد و فعالیتهای انجام شده را ارائه کردند و مهندس یگانه تعهدات مورد انتظار هر حوزه و شهرستانها را مورد بحث و بررسی قرارداد.

   

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرمان های امام راحل امام جمعه مخابرات برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه شورای مدیریت بحران این شهرستان گفت: مطالعات ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری و پخش سیلاب شهرستان در دستور کار قرار گرفته و منابع طبیعی باید با کمک آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و مشارکت بخش صنعتی، این طرح‌ها را با هدف کنترل سیل اجرا کند.
منصور شیشه فروش عملکرد مدیریت بحران این شهرستان‌ها را در کنترل سیلاب هفته گذشته مطلوب دانست و افزود: آب منطقه‌ای شهرستان باید در خصوص ایمن سازی، اصلاح و ایجاد شیب مناسب کانال مهیار اقدام کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا