Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@09:32:51 GMT

کی‌روش سردار را حذف می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۴۴۹۲

کی‌روش سردار را حذف می‌کند؟

خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی در کنار جنگ دوباره داغ شده کی‌روش و برانکو را می‌توان از اصلی ترین سوژه‌های روز فوتبال ایران دانست.

به گزارش مشرق، زمانی که هادی عقیلی اردوی تیم ملی را ترک کرد و پیامد آن سید مهدی رحمتی نیز با انتشار نامه‌ای غزل خداحافظی از تیم ملی را خواند، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که کارلوس کی‌روش بیش از ۵ سال روی اصول خودش پافشاری کرده و این دو که از ستون های تیم ملی بودند دیگر رنگ پیراهن ملی را هم نبینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سرمربی پرتغالی تیم ملی نه ندامت‌نامه‌های آنها را پذیرفت و نه پادرمیانی‌ها را. تو گویی که کی‌روش منتظر کنار گذاشتن این دو از تیم ملی بود و دنبال بهانه می گشت و این بهانه را این دو بازیکن خودشان به او دادند.

رحمتی می‌توانست در دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ سنگربان تیم ملی ایران باشد اگر با انتشار نامه‌ای از تیم ملی خداحافظی نمی‌کرد. رحمتی وقتی نامه خداحافظی‌اش را می‌نوشت قطعا در مخیله‌اش هم نمی‌گنجید که اولا تا زمان حضور کی‌روش در ایران او دیگر رنگ پیراهن ملی را هم نبیند و دوما مدت زمان حضور کی‌روش در ایران تا این میزان طولانی باشد. از حضور کی‌روش در ایران ۷ سال می‌گذرد و باتوجه به نتایجی که تیم ملی در جام جهانی گرفت و اقبال عمومی که نسبت تمدید قرارداد وی صورت گرفته بعید است از این به بعد هم کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نباشد.

سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی ایران به واسطه عملکردش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مورد هجمه انتقادات تند عده‌ای از هموطنان در فضای مجازی قرار گرفت و این انتقادات به قدری عرصه را به وی تنگ کرد که در یک تصمیم احساسی با صدور یک پیام در فضای مجازی از تیم ملی خداحافظی کرد.

عمل سردار بی شباهت به رفتار چند سال قبل رحمتی و عقیلی نبود. سردار یکی دو روز بعد از خداحافظی از تیم ملی در مراسمی که جهت استقبال از او در استان گلستان ترتیب داده بود تلویحا خداحافظی‌اش را پس گرفت و ابراز امیدواری کرد که باز هم بتواند برای تیم ملی گلزنی کند.

حال باید دید در صورتی که کی روش همچنان سرمربی تیم ملی ایران بماند آیا رفتاری که از او در قبال رحمتی و عقیلی سر زد در قبال آزمون هم سر خواهد زد یا خیر و آیا جام جهانی روسیه آخرین حضور آزمون در تیم ملی ایران است یا این بار کی روش کوتاه آمده و باز هم از وجود آزمون استفاده خواهد کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی خداحافظی سردار آزمون کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون

پس از مصدومیت سردار، رم با کمبود مهاجم روبرو نمی شود.

سردار آزمون در جریان دیدار ایران مقابل ترکمنستان دچار مصدومیت شد. آسیب دیدگی او از ناحیه همسترینگ ران است و انتظار می رود این مهاجم حدود یک ماه از میادین دور بماند؛ البته دنیله ده روسی چندان نگران این موضوع نیست چراکه تامی آبراهام آماده بازگشت به میادین است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ هم زمان با مصدومیت سردار آزمون، تامی آبراهام آماده بازگشت به میادین شده است. این مهاجم انگلیسی ۱۰ ماه اخیرا را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد اما در بازی هفته آینده مقابل لچه می تواند به عنوان جایگزین سردار آزمون به عنوان جانشین لوکاکو به میدان برود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • سردار آزمون شاگرد مورینیو شد | انتقال سال (برگزیده‌های سال)
  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • عکس‌| ذوق‌زدگی سردار آزمون از استقبال ترکمن‌ها
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • ویدیوی احساسی از سردار آزمون و هوادار ویژه استقلال