Web Analytics Made Easy - Statcounter

بطحایی با اشاره به برنامه های اوقات فراغت برای دانش آموزان گفت: در این ایام دانش آموزان را با تولیدات داخلی آشنا می کنیم.   به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم افتتاح پایگاه‌های تابستانی و در جمع خبرنگاران بیان کرد: مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان در پایگاه‌های تابستانی را مورد توجه قرار دادیم و فرصتی مناسب برای جبران کاستی های نظام تعلیم و تربیت است و رویکرد اصلی ما توسعه و گسترش مهارت‌های دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار سال ادامه داد:  در تابستان می توانیم  دانش آموزان را با تولیدات داخلی  آشنا کنیم و برای تحقق شعار سال گامی برداریم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به  فعالیت‌ تابستانی مؤسسات غیرمجاز برای دانش‌آموزان اظهار کرد:  آموزش و پرورش سالم‌ترین و مناسب‌ترین مکان برای برنامه‌های اوقات فراغت است اما سایر موسسات می توانند از نظر تربیتی خطر آفرین باشد.

وی با اشاره به اینکه  ۵ میلیون دانش‌آموز تحت پوشش برنامه‌های اوقات فراغت هستند، بیان کرد:  بیشترین نگرانی ما از حیث تجهیزات و امکانات پایگاه‌هاست که نتوانیم آنطور که شایسته است، به دانش‌آموزان ارائه دهیم.

ابلاغ بخشنامه تغییر رشته پایه دوازدهم تا دو سه روز آینده

بطحایی به شرایط  تغییر رشته در پایه یازدهم اشاره  و اظهار کرد: دستورالعمل تغییر رشته در این پایه تا دو سه روز آینده ابلاغ می‌شود که زمان آن  شهریورماه در نظر گرفته شده است همچنین بخشنامه ثبت نام پایه هفتم مدارس نمونه دولتی طی امروز یا  فردا به مدارس ابلاغ می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز گفت: یک قسط پرداخت می‌شود که امروز و فردا تکلیف مدل پرداخت مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است