Web Analytics Made Easy - Statcounter

آموزش ضمن خدمت 500 نفر از پرسنل مجتمع فولاد زرند ایرانیان با موافقت صورت گرفته بین دو نهاد در یک دوره یکماهه به دانشگاه آزاد اسلامی زرند سپرده شد.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر علیرضا مرادی در دیدار با نمایندگان صنعت فولاد زرند با ابراز خرسندی از تعامل با مجموعه‌های بزرگ صنعتی این شهرستان گفت: «زرند در صنعت پیشرو بوده و امید زیادی برای توسعه بیشتر این منطقه فراهم آورده است که قطعا این توسعه بدون توجه به آموزش و محیط آموزشی ابتر خواهد ماند و از آنجا که نیروی انسانی رکن اصلی این محور است پس آموزش نیروی انسانی محور بالندگی هر مجموعه سازمانی و صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مرادی با اشاره به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با دانشگاهیان افزود: «طبق فرمایش‌های ارزشمند رهبر معظم انقلاب، فرصت‌های مطالعاتی برای استادان دانشگاه در صنعت برای شتاب گرفتن حرکت توسعه محور داخلی با اتکا به نیروهای تحصیلکرده کشور باید شکل گیرد که این موضوع در اولویت برنامه های این واحد دانشگاهی برای ارتباط بیشتر با صنعت قرار گرفته است.»

رئیس واحد زرند تصریح کرد: « دانشگاه آزاد اسلامی زرند به عنوان نخستین، بزرگترین و مجهزترین دانشگاه شهرستان شناخته می‌شود که توانسته با استفاده از ظرفیت های علمی خود به نیازهای منطقه ای شهرستان در همه زمینه ها پاسخ دهد.»

وی اظهار کرد: « چنانچه ارتباط بین دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه فولاد زرند ایرانیان محکم‌تر و بیشتر شود نتیجه این ارتباط می تواند برای شهرستان زرند نتیجه ای روشن و درخور توجه باشد و تولیدات داخلی ما را با کیفیت بهتری روانه بازار تقاضا می کند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد/حکم سرپرستی برای یونسیان

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی«داود یونسیان» را به عنوان سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل در این حکم انتصاب خطاب به داود یونسیان تاکید کرده است: انتظار می‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کار‌آفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

داوود یونسیان ( زاده تهران _ 1355) دارای دکترای مهندسی مکانیک، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت با مرتبه استادی است. وی دارای بیش از 200 مقاله علمی، پژوهشی بین‌المللی و چهار عنوان کتاب تالیفی است. همچنین پژوهشگر نمونه دانشگاه علم و صنعت در سالهای متمادی، استاد نمونه کشوری در سال 1401، دانشجوی نمونه کشور در مقطع دکتری در سال 1384 و عنوان دانشمند برجسته جوان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در سال 1393 را کسب کرده است.

معاون پژوهش و فناوری و ریاست دانشکده‌های مهندسی راه آهن و فناوری‌های نوین از جمله سوابق اجرایی دکتر یونسیان است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات منصور انبیاء رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت ایران در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. 

به گزارش تسنیم، زلفی گل 20 مهرماه سال 1400 انبیا را به عنوان سرپرست این دانشگاه تعیین کرده بود. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند
  • تبدیل دانایی به توانایی نسل جوان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • رئیس دانشگاه علم و صنعت تغییر کرد/حکم سرپرستی برای یونسیان
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی