Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:09:13 GMT

آب دامداری های 75روستای آبادان تامین شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۵۴۲۰

آب دامداری های 75روستای آبادان تامین شد

آبادان - ایرنا - نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به وضعیت شوری آب آبادان هفت تانکر آبرسانی برای تامین آب دامداری های آبادان در نظر گرفته شد.

جلیل مختار شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت:هم اکنون یک هزار و 500 واحد دامپروری صنعتی و 12 هزار واحد دامی در شهرستان آبادان فعال هستند که در صورتی که آب مورد نیاز آنها تامین نشود با خطر از بین رفتن دام های سبک و سنگین مواجه می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : با هماهنگی جهاد کشاورزی از روز جاری آب مورد نیاز دامداری ها در 75 روستای بخش مرکزی و بخش اروندکنار تامین شده و در صورت نیاز آبرسانی با تعداد تانکرهای بیشتری انجام می شود.
وی افزود:موضوع بحران آب شهرستان آبادان و آخرین وضعیت شوری آب، رودخانه بهمنشیر به عنوان یکی از منابع تامین آب، زندگی و معیشت روستائیان را تحت تاثیرقرار داده است.
به گزارش ایرنا تعدادی از روستائیان بخش مرکزی و اروندکنار در تماس با ایرنا نگرانی خود را درخصوص تلف شدن دام های سبک و سنگین خود در اثر شوری بیش از حد آب خبر ابراز کرده بودند .
/6002/3015/7165

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آبرساني آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک دامداری در سمنان

دریافت 8 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حریق دامداری در مرکز استان سمنان مأموران آتش نشانی را همزمان با بامداد امروز سه شنبه به واکنش وا داشت. عملیات اطفای حریق از ساعت یک بامداد الی پنج صبح امروز به طول انجامید. این حادثه خسارت جانی نداشت.

کد خبر 6086282

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • مهاجرت معکوس در گرو رفع مشکل روستائیان
  • حریق یک دامداری در سمنان