Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@03:14:18 GMT

پیش بینی وضع هوا ۹ تیر

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۵۴۶۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 5 MB

     

کد خبر 4334086.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: پیش بینی وضعیت هوا سازمان هواشناسی گرمای شدید جام جهانی 2018 روسیه فوتبال خندوانه رامبد جوان تیم ملی فوتبال ایران اسپانیا عادل فردوسی پور روسیه محمدباقر نوبخت انیمیشن دیرین دیرین سخنگوی دولت ژاپن جناب خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مسیر‌های جدید گردشگری در بافت تاریخی یزد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید محمد رستگاری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به جلسات متعدد ستاد خدمات سفر استان یزد، با هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف، کمیته‌های متنوع برنامه‌های خود را اجرایی کردند تا استان یزد در حال حاضر آمادگی کاملی برای میزبانی از مهمانان نوروزی داشته باشد. 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با تأکید بر اینکه این میزبانی با رعایت شئون ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد افزود: در حال حاضر اسکان مسافران بسیار برای استان حائز اهمیت است. 
دبیر ستاد خدمات سفر استان یزد با اشاره به اینکه فضای سازی شهری نشان از مهیا بودن شهر برای استقبال از بهار و مهمانان دارد، تصریح کرد: مسافران در بدو ورود به استان پیامک خوشامدگویی، شماره تلفن ۰۳۵۳۳۵۲۱ و آدرس سایت yazd.ir/۱۴۰۳ را دریافت کرده و راهنمایی‌های لازم درزمینه‌ی اسکان، اقامت و ... را دریافت خواهند کرد. 
رستگاری خاطرنشان کرد: در بافت تاریخی یزد سه مسیر گردشگری پیش‌بینی‌شده است تا بار ترافیکی را در مسیر اصلی کمتر کند، نقشه‌های جدید در سایت بافت تاریخی نصب شده است تا مسافران به راحتی از روی نقشه‌های پیش‌بینی‌شده مسیر‌های خود را پیدا کنند. 
وی، از دیگر فعالیت‌های انجام شده برای مهیا سازی بافت تاریخی را بازسازی و نوسازی تابلو‌های گردشگری، حضور فعال ۷۰ راهنما در سطح شهر و استان برای معرفی اماکن مختلف برشمرد و گفت: این راهنمایان آموزش‌دیده وظیفه تشریح اماکن تاریخی را برای گردشگران بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی اقتصاد ایران در سال 1403
  • تعیین مسیر‌های جدید گردشگری در بافت تاریخی یزد
  • استان البرز در روز عید بارانی است
  • پیش بینی ۴ دوره پر حضور زائران در مشهد
  • آخرین وضعیت محور‌های قزوین در روز‌های پایانی سال
  • پیش بینی رگبار باران و رعدوبرق در یزد
  • پیش بینی رگبار و رعد و برق برای البرز
  • چه پیش‌بینی شگفت‌انگیزی!
  • پیش بینی افزایش سرعت باد و رگبار باران در یزد
  • پیش بینی جوی پایدار در آغاز هفته در استان سمنان