Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از لامرد ، درپی خشکسالی و قطعی برق در شهرستان لامرد، حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد با ارسال نامه ای به مدیرعامل شرکت توزیع برق فارس پیشنهاد کرد که برنامه قطعی برق در شهرستان لامرد را حذف کند.  فرماندار لامرد در این نامه با بیان اینکه شهرستان لامرد دارای  هوای بسیار گرم  است به گونه ای که   تحمل این گرما برای کودکان ، سالخورده هاو سایر شهروندان امکان پذیر نیست از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان فارس خواست تا شهرستان لامرد را از برنامه خاموشی شهرستان های استان فارس حذف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی خشکسالی اخیر و کمبود برق ، شرکت توزیع برق استان فارس از ابتدای تیرماه اقدام به برنامه ریزی خاموشی برای شهرستان های استان کرده است که به صورت نوبتی هر روز قسمت هایی از هر شهرستان استان فارس قطعی برق خواهند داشت.

خبرنگار: فاطمه منصوری زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس برق خشکسالی فرماندار کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی به کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صالح محمدی امروز، ۹ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفندماه، ۷۲ هزار و ۹۰۰ تن انواع کودهای شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه بین ۲۰۰ کارگزار شرکت تعاونی و بخش خصوصی این استان توزیع شده است.

وی افزود: در سال زراعی گذشته توزیع کود شیمیایی از طریق حواله الکترونیکی صورت گرفت که کشاورزان برای دریافت سهمیه کود به مراکز جهاد کشاورزی و مراکز خدمات غیردولتی مراجعه و با ثبت سطح زیر کشت در سامانه پهنه‌بندی از طریق سامانه پایش کود براساس میزان سهمیه ابلاغی نسبت به دریافت سهمیه تخصیصی اقدام کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان یادآور شد: بر اساس توصیه آزمایشگاه، بهره‌برداران باید قبل از استفاده از کودهای شیمیایی، با انجام آزمون خاک، نسبت به تغذیه کودی در مزارع خود اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار فارس
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • طالبان: پاکستان از مهاجرین به‌عنوان ابزار فشار استفاده نکند
  • پدران و مادران شهدا در لامرد تجلیل شدند