Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم، در این مراسم حضرات آیات علوی گرگانی، ابراهیم امینی، مصباح یزدی، مقتدایی  و حجت اسلام و المسلمین ابوترابی و صدیقی امامان جمعه موقت تهران حضورداشتند.

آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم در سخنانی مرحوم سیدعلی اکبر حسینی را نمونه بارز سجایای اخلاقی عنوان کرد و گفت: این روحانی با فضیلت عمر خویش را برپایه دینداری و اخلاق مداری بنا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای عالی حوزه با اشاره به حُسن خلق مرحوم حسینی گفت: این معلم اخلاق در محضر علامه طباطبایی درس آموخته و در زمینه فقه، اصول و فلسفه تحصیل کرد و در حوزه مسایل تربیتی و روان شناسی مطالعات زیادی داشت.

وی با بیان تالیفات علمی مرحوم حسینی گفت: این عالم اخلاق  5جلد کتاب و مقالات فراوانی در زمینه اخلاق در خانواده تالیف کرد.

آیت الله حسینی بوشهری همراهی مرحوم حسینی با امام خمینی(ره) در مبارزات زمان طاغوت را از ویژگی های برجسته آن مرحوم عنوان کرد و گفت: امام خمینی در خرداد سال42 چند روزی را در مدرسه علوی به مدیریت مرحوم سید علی اکبرحسینی گذراند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر موسوی حسینی که ایشان را مردم با نام حسینی اخلاق در خانواده می شناختند در دهه60، کارشناس برنامه اخلاق در خانواده از شبکه یک صداوسیما بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره های چهارم و پنجم از دیگر مسئولیت های مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبرحسینی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبرحسینی31خرداد در 97سالگی دعوت حق را لبیک گفت و پیکر پاکش در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی بخاک سپرده شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ترحیم معلم اخلاق عالم پرهیزکار حسینی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، با حضور اعضای بیت امام خمینی، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در قم برگزار شد.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسس حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح روز پنجسنبه پس از طی دوره ای بیماری در گذشت. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900226

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»