Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی، تعداد یک میلیون و ۵۰۵ هزار سهم شرکت خدمات حمایت کشاورزی در روز ۱۹ تیرماه  توسط سازمان خصوصی سازی به قیمت پایه هر سهم ۴ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۷۴۲ ریال و ارزش کل پایه ۷ هزار و ۲۸۷ میلیارد و ۷۳۲ میلیون و ۷۹ هزار و ۴۲۷ ریال از طریق مزایده واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، این میزان سهام، ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را شامل می شود که به صورت ۱۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۸ ساله از طریق مزایده واگذار خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

در بحث واگذاری مالکیت سرخابی‌ها و طی روز‌های اخیر مقرر شده بود که ۸۵ درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک واگذار شود. پیش از این نیز ۱۰ درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقی مانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقی مانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس آغاز شد
  • مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد