Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@17:02:18 GMT

بذر امید و شادی در جامعه بکاریم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۶۱۰۸

بذر امید و شادی در جامعه بکاریم

خبرگزاری شبستان: استاندار ایلام، گفت: ما در شرایط حاضر نیازمند ایثار و فداکاری و ازخودگذشتگی آن دوران هستیم تا بتوانیم بر مشکلات پیش رو فائق آئیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی دیدار اعضای هیئت امنا، شورا و دهیار روستای چاله سرای شهرستان ایلام دمیدن امید در جامعه در شرایط کنونی را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: رسانه‌ها، تریبون داران و خواص بیش‌ازپیش از امید و نشاط و سرزندگی داد سخن برانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تصریح کرد: امروز عملکرد موفق ایران در سیاست خارجی باعث منزوی شدن آمریکا در نظام بین‌الملل شده است و به همین خاطر آن‌ها از دست ما به‌شدت ناراحت و عصبانی هستند.

 

سلیمانی دشتکی، ابراز کرد: زمانی آمریکایی‌ها و متحدانش با تز ایران ستیزی بر گرده افکار عمومی علیه ایران سوار می‌شدند اما امروز دست آن‌ها رو شده است و دیگرکسی به اتهامات واهی آن‌ها علیه ایران گوش نمی‌دهد.

 

استاندار ایلام، شرایط کنونی کشور را نیازمند اتحاد و وحدت و داشتن روحیه جهادی دوران جنگ دانست و گفت؛ ما در شرایط حاضر نیازمند ایثار و فداکاری و ازخودگذشتگی آن دوران هستیم تا بتوانیم بر مشکلات پیش رو فائق آئیم.

 

وی، در ادامه تریبون داران را به سعه‌صدر بیشتر دعوت کرد و افزود: ما نباید بیش از این دچار خودزنی بشویم بلکه لازم است هم‌قدمی‌ها در راستای منافع ملی را بیشتر کنیم.

 

سلیمانی دشتکی، با ذکر این نکته که برخی از تریبون داران مسائل حزبی و جناحی خود را به میان جامعه نکشانند و گفت؛ آن‌ها شاید بتوانند به بهانه انتقاد موضوعی را کلید بزنند اما شاید جمع‌کردن آن دیگر دست آن‌ها نباشد.

 

استاندار ایلام، در ادامه با ذکر این نکته که امروز آمریکا موجودیت کشور را هدف قرار داده است، یادآور شد: آن‌ها دنبال ساقط کردن ایران هستند و ما در شرایطی نیستیم که دنبال مچ‌گیری از یکدیگر بگردیم.

 

وی، در همه آحاد جامعه را به وحدت و برادری دعوت و خاطرنشان کرد: بیائید بجای تبلیغ یاس و ناامیدی بذر امید و شادی را در جامعه بکاریم.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: جام جهانی روسیه اقتصاد مجلس اوقات فراغت روزنامه های ورزشی ارزانی تیم ملی ایران شیراز دولت امید جامعه استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،سی و پنجمین آیین تجلیل از برترین های جامعه کار و کارگری استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم نمایندگان جامعه کارگری استان به بیان دغدغه‌های خود از جمله در حوزه امنیت شغلی، بیمه، مسکن و سختی کار پرداختند.

 استاندار کرمان هم از پیگیری‌های دولت برای رفع دغدغه‌های معیشتی کارگران گفت و افزود: پیگیر حل مشکلات کارگران زغال سنگ کرمان هستیم و خوشبختانه به زودی مشکلات این افراد برطرف خواهد شد.

آقای فداکار افزود: فرصت‌های شغلی فراوانی به ویژه در صنایع و معادن استان کرمان وجود دارد که این فرصت‌های شغلی نیاز به نیروهای ماهر دارند که در این راستا باید به موضوع مهارت آموزی توجه ویژه داشت.

وی افزود بایستی مایحتاج صنایع و معادن از ظرفیت‌های داخل استان تامین شود و این موضوع مصوبه شورای تامین است.

استاندار کرمان همچنین با اشاره به نقش پررنگ استان کرمان در رشد تولید ناخالص ملی گفت :کارگران نقش اساسی در این بین را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: کاهش تعداد مقرری‌ بگیران بیمه بیکاری در استان نشان می‌دهد که مردم به کار برگشته‌اند یا از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شده است.

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • رسالت معلمی دفاع از حق است
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد