Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@23:44:58 GMT

دعواهای سیاسی منجر به افسردگی در مردم می شود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۶۶۷۸

دعواهای سیاسی منجر به افسردگی در مردم می شود

به گزارش ایسکانیوز، محمد رحیم نوروزیان صبح شنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید کاشمر اظهارکرد: مدیران باید توجه داشته باشند با ارتباط حسنه با مردم، روش نیکو و خدمتگزاری مردم می توان از امکانات و فرصت ها به درستی استفاده کرد.

وی افزود: در شرایط امروز کشور دشمنان نظام سعی می کنند با فشارهای خود و بزرگ نمایی مشکلات به هدف خود دست یابند که با هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: سوء مدیریت، دعواهای سیاسی و افراط و تفریط در فضای سیاسی و فرهنگی منجر به افسردگی در مردم می شود و در این شرایط همه باید با اتحاد، و همدلی مشکلات را حل کنند.

نوروزیان گفت: ما در انتقال صحیح دست آورد ها به مردم و اطلاع رسانی اقدامات انجام شده ضعف داریم و باید اطلاعات رسانی از کارهای انجام شده انجام شود.

وی اظهارکرد: پرهیز از اختلافات بی حاصل و بالا بردن تحمل از جمله مهم ترین موضوعاتی است که مدیران باید به آن توجه داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در ادامه به برخی دست آوردهای 40 سال انقلاب اشاره کرد و گفت: رشد هزار درصدی صادرات کالا، رشد 6 تا 7 درصدی بخش صنعت، افزایش سه برابری زیر ساخت های کشور و رشد 30 درصدی در بخش کشاورزی جمله این دست آوردها بوده است.

901/900

محمد رحیم نوروزیان کاشمر فرماندار معاون سیاسی خراسان رضوی کاشمر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کاشمر فرماندار معاون سیاسی خراسان رضوی کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در روز پایانی رقابت‌های جهانی تیراندازی در کره جنوبی، تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در ماده تپانچه ۵۰ متر خفیف P۴ موفق به کسب نشان طلا شدند.
بانوی تیرانداز خراسان رضوی دو روز قبل نیز در ماده تپانچه بادی ۱۰۰ متر انفرادی نشان طلا را به دست آورده بود.

دیگر خبرها

  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم