Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سردار زاهدیان گفت: پلیس با عرضه کنندگان موادمخدر در قلیان‌سراها و باشگاه‌های ورزشی طبق قانون برخورد خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس Police مبارزه با موادمخدر ناجا در رابطه با پخش مواد توسط معتادان و مواد فروشان در محله هرندی اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته مبارزه با موادمخدر ما اقدامات وسیع فرهنگی و پیشگیری را در خصوص مبارزه با موادمخدر انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پلیس به واسطه نوع ماموریت خود اقدامات مورد نیاز را انجام می‌دهد، افزود: در حوزه پیشگیری امروز در یکی از مناطق آلوده تهران حضور داریم و پلیس در کنار مردم برای تامین امنیت تلاش می‌کند تا به واسطه‌ی فعالیت همه جانبه‌ای که دستگاه‌ها خواهند داشت، بتوانیم امنیت را برقرار کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر در سال 97 نسبت به سال گذشته، 15 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه امروزه مواد شیمیایی و صنعتی که از کشور‌های غربی به ایران می‌آید، یکی از معضلات مهم در ابعاد مجموعه‌های سلولزی است و با توجه به اینکه به شکل کاغذهای شطرنجی و به سهولت مورد استفاده قرار می‌گیرند، آثار تخریبی بسیار بالایی را در بر دارند، لذا به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که ضمن نظارت بر فضای خانواده، با مداخله و پیگیری‌های به موقع از وقوع اعتیاد و آسیب‌های ناشی از آن در خانواده‌هایشان پیشگیری و جلوگیری کنند.

سردار زاهدیان در خصوص سوالی مبنی بر عرضه موادمخدر در برخی از قهوه‌خانه‌ها و قلیان سرا‌ها گفت: در صورت مشاهده و دریافت گزارشاتی مبنی بر استفاده از موادمخدر در قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراها، به عنوان ضابط قضایی وارد عمل می‌شویم و حتما با متخلفان در این باره برخورد خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه فروشندگان موادمخدر در برخی از باشگاه‌های بدنسازی به عرضه موادمخدر در قالب مواد نیروزای ورزشی و مکمل‌ها اقدام می‌کنند، گفت: وزارت ورزش Sport و جوانان باید بر باشگاه‌های ورزشی نظارت‌های لازم را انجام دهد و همچنین پلیس نظارت بر اماکن عمومی با مشاهده و گزارش چنین تخلفاتی قطعا با افراد متخلف در این حوزه برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police بدنسازی ورزش Sport قلیان موادمخدر پلیس باشگاه برخورد عکس حوادث فیلم دختر زندان مرد پسر اعتیاد زن تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مطلع شدند قاچاقچیان در سطح شهر شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

ملک زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

کد خبر 747035

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در دنیا/ استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • استفاده از ظرفیت هنر برای ارائه مضامین پیشگیری از اعتیاد
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید