Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@07:09:44 GMT

یک کارخانه با 70 محصول +فیلم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۷۲۸۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز چهارمحال و بختیاری ؛ این واحد صنعتی باتولید پنج گروه لوازم خانگی شامل انواع بخاری ، آبگرمکن ، یخچال وفریزر، کولروظروف نگهداری مواد غذایی فریزری توانست در 9 ماهه گذشته 70 درصد محصولات خود را صادرکند وبرای پانزدهمین سال متوالی عنوان صادرکننده نمونه استان را کسب کند.
ایزدی معاون مدیرعامل این واحد تولیدی گفت : لوازم خانگی تولید شده به کشورهای عراق ،افغانستان وآسیای میانه صادرشد که بیش از 40میلیون دلاربرای کشور ارزآوری داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کنترل کیفیت این واحد صنعتی نیز گفت : تولید مطابق با استانداردهای ملی وبین المللی و بهینه سازی محصولات متناسب با ذائقه مشتریان داخلی وخارجی رمز موفقیت صادراتی محصولات لوازم خانگی تولید شده درچهارمحا ل وبختیاری است .
رئیس واحد های قطعه سازی کارخانه تولید لوازم خانگی چهارمحال وبختیاری هم طرح توسعه این واحد صنعتی با به کارگیری ظرفیت های کارخانه را ازدیگرعوامل موفقیت دراین واحد صنعتی عنوان کرد وگفت :بااجرای این طرح 20درصد از ظرفیت خالی این واحد احیا شد که 70 محصول جدید به کارخانه اضافه و تنوع محصول را درکارخانه به همراه داشت .
نعیم امامی مدیرکل صنعت معدن وتجارت استان هم کارخانه تولید لوازم خانگی استان را یکی از بنگاههای مهم اقتصادی و سودآور عنوان کرد وگفت : این واحد 10درصد سرمایه گذاری استان و هشت ونیم درصد اشتغال صنعتی اشتغال هزار و 100نفر را دارد .
کمبود نقدینگی ، تغییرات ناگهانی در قوانین واردات تجهیزات ومواد اولیه وافزایش تعرفه ها مشکلات موجود این واحد صنعتی است که به گفته ی کارشناسان ، متخصصان این واحد صنعتی باوجود دسته وپنجه کردن بااین مشکلات سنگر تولید و صادرات را حفظ کرده اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کارخانه محصول ایرانی صادر لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ افزود: در سال جدید تلاش خواهد شد با مشارکت واحد‌های صنعتی، زمینه‌های رونق هرچه بیشتر تولید و اشتغال در استان فراهم شود.
وی گفت: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت و رفع موانع واحد‌های صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این اتاق در سال جدید است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های موجود، برای تحقق این هدف مهم استفاده کنیم.
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان با بیان اینکه در سطح استان ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای افزایش تولید و اشتغال وجود دارد، گفت: زنجیره آبزیان یکی از این ظرفیت هاست که این منطقه را به قطب فرآوری ماهی و تولید خوراک آبزیان تبدیل کرده است.
امین مالکی افزود:در چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای رشد تولید در صنعت استان برداشته شد که این اقدامات در سال جدید نیز با قدرت هرچه تمام‌تر ادامه خواهد داشت.
به گفته مالکی بزرگترین واحد تولیدی زنجیره آبزیان حدود سه هزار نفر اشتغال دارد که روند تولید آن امسال ۳۰ درصد توسعه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • شناسنامه دار شدن بیش از ۱۴ هزار هکتار از باغ‌های مازندران
  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • رونق گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در گلستان
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته