Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@22:36:16 GMT

شرط جیره بندی آب در اصفهان

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۸۰۷۶

شرط جیره بندی آب در اصفهان

به گزارش ایسکانیوز، سید اکبر بنی طبا در گفتگو با رسانه ها جیره‌بندی آب را در استان اصفهان مشروط بر تایید واعلام وزیر نیرو دانست و افزود: برنامه‌ریزی جیره بندی آب بدون تایید وزیر نیرو امکان پذیر نیست و چنانچه قرار باشد آب جبره بندی شود ،براساس تصمیم مدیریتی با هماهنگی استاندار در اصفهان صورت می گیرد.

وی افزود: وزیر نیرو مدتی پیش جیره‌بندی آب را در این استان خط قرمز اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور هم در سفر دو هفته پیش به اصفهان در حضور استاندار به صراحت اعلام کرد که خط قرمز ما جیره‌بندی آب در این استان است».

سید اکبر بنی طبا جیره‌بندی آب را قطع مطلق آب در نقطه‌ای از شهر و افزایش فشار در نقطه دیگر شهر بیان کرد و گفت: براین اساس، تاکنون در این استان این شرایط برنامه ریزی نشده و نخواهد شد.

سخنگوی شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان تاکید کرد: روند آب شرب تخصیصی این استان در 10 روز گذشته از سد زاینده‌رود و سهم تخصیصی آب شرب در حوضه زاینده‌رود به تصفیه‌خانه اصفهان افزایش یافته و روزانه از 8تا 9 به 10 تا 11 متر مکعب رسیده است.

سید علی اکبر بنی طبا افزود: براساس گزارش روزانه و لحظه‌ای شبکه توزیع آب حوضه آبریز زاینده‌رود در56 شهر به خصوص کلان‌شهر اصفهان، شرایط بسیار مطلوب است و در صورت ادامه این روند تابستان امسال را به خوبی سپری خواهیم کرد.

خبر جیره‌بندی موقت آب در پیک مصرف در استان اصفهان صبح امروز بنابراعلام علی سیدزاده مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب کشور در رسانه‌ها منتشر شده است.

900

سید اکبر بنی طبا اب اصفهان جیره بندی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اب اصفهان جیره بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!

لالیگا به جایگاه سوم سقوط کرد و سری آ جای لیگ باشگاهی اسپانیا را در رده‌بندی جدید یوفا گرفت.

طرفداری | سری آ این روزها حال خوشی دارد و پس از اینکه آنها سهمیه پنجم لیگ قهرمانان اروپا را به طور قطعی بدست آوردند حال به رده دوم برترین لیگ‌های اروپایی هم صعود کردند.

رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی از سوی یوفا منتشر شده که طبق عادت این چند سال، لیگ برتر انگلیس در جایگاه نخست قرار گرفته است. حتی حذف تیم‌های انگلیسی از تورنمنت‌های معتبر یوفا هم باعث نشده تا جایگاه اول لیگ برتر دچار خدشه شود و هنوز هم لیگ برتر انگلیس از دید و امتیازات فیفا در رده اول قرار گرفته است. نکته مهم اما در رده‌بندی جدید یوفا، جایگاه سری آ است. سری آ در رده‌بندی جدید یوفا به جایگاه دوم صعود کرده است.

این برای اولین بار و از فصل 07-2006 است که در آخرین رده بندی لیگ‌های اروپایی، سری آ را در بین دو لیگ اول قاره سبز می‌بینیم. اتفاقی که مطمئنا می‌تواند تاثیرات مثبتی در آینده برای فوتبال ایتالیا در پی داشته باشد. نکته مهم دیگر در این رده‌بندی سقوط لالیگا به رده سوم است. سیاست‌های خاویر تباس که به عقیده بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال، اشتباه است تاثیر خودش را در رده‌بندی جدید یوفا به وضوح نشان داده است. در ادامه نگاهی به رده‌بندی 10 لیگ برتر اروپا می‌اندازیم.

10 لیگ برتر فوتبال اروپا در رده‌بندی جدید یوفا سیاست‌های خاویر تباس و سقوط لالیگا به جایگاه سوم لیگ‌های برتر اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • طرز تهیه اکبر جوجه با رب انار در خانه + ویدئو | راز خوشمزه شدن اکبر جوجه به روش شمالی‌ها | سس ناردون چیست ؟
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است