Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -  پيرو اطلاعيه مورخ 97/03/27 پرينت كارت شركت در آزمون سراسري سال 1397، بدين­وسيله به اطلاع داوطلبان گروه آزمايشي هنر علاقه‌
پيرو اطلاعيه مورخ 97/03/27 پرينت كارت شركت در آزمون سراسري سال 1397، بدين­وسيله به اطلاع داوطلبان گروه آزمايشي هنر علاقه‌مند به رشته­ هاي تحصيلي داراي شرايط خاص گروه آزمايشي هنر در آزمون سراسري سال 1397 كه در جلسه آزمون (بعداز ظهر پنجشنبه مورخ 97/04/07) حاضر بودند، مي­رساند، به منظور شركت در آزمون عملي رشته­هاي ذيربط مي­بايست مطابق جدول ذيل نسبت به انتخاب حداكثر دو مجموعه از مجموعه­ رشته‌هاي تحصيلي مربوط منحصراً به صورت اينترنتي از تاريخ 97/04/09 تا 97/04/15 از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org اقدام نمايند.
با توجه به اينكه پذيرش دانشجو در رشته‌هاي تحصيلي مورد نظر در آزمون سراسري سال 1397 بصورت متمركز و با شرايط خاص صورت مي‌پذيرد، داوطلباني كه اقدام به انتخاب يك مجموعه از مجموعه‌ رشته‌هاي تحصيلي ذيربط براي شركت در آزمون عملي اقدام مي‌نمايند، مي­بايست نسبت به پرداخت مبلغ 400.000 (چهارصد هزار) ريال بابت هزينه آزمون عملي در هر يك از مجموعه‌هاي ذيل به صورت اينترنتي به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب، از تاريخ فوق اقدام نمايند. داوطلبان در صورتي كه متقاضي و علاقه ­مند به شركت در آزمون عملي دو مجموعه از مجموعه‌ رشته‌هاي تحصيلي ذيل مي‌باشند، مي‌بايست نسبت به پرداخت مبلغ 800.000 (هشتصد هزار) ريال بصورت اينترنتي اقدام نمايند. بديهي است عدم اعلام علاقه‌مندي و عدم پرداخت هزينه آزمون به منزله عدم امكان شركت در آزمون عملي براي آنها خواهد بود.
جدول شماره مجموعه و عنوان رشته‌هاي تحصيلي داراي شرايط خاص گروه آزمايشي هنر
رديف
عنوان رشته‌ها
1
نقاشي ـ ارتباط تصويري ـ هنرهاي تجسمي ـ طراحي پارچه و طراحي لباس
2
طراحي صنعتي
3
ادبيات نمايشي
4
مجسمه‌سازي
5
موسيقي ايراني
6
موسيقي جهاني
7
كتابت و نگارگري
9
آهنگسازي
10
بازيگري
11
طراحي صحنه
12
نمايش عروسكي
13
عكاسي

لازم به توضيح است آزمون عملي براي كليه رشته‌هاي فوق در 97/05/11 برگزار خواهد شد. اطلاعيه حاوي زمان دقيق برگزاري آزمون عملي، زمان پرينت كارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاري آزمون در روز چهارشنبه مورخ 97/04/20 در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر خواهد شد.
توجه: داوطلبان محترم با عضويت در پيام رسان هاي داخلي با نشاني هاي اعلام شده در ذيل مي توانند از اخبار و مطالب مرتبط با آزمون سراسري بهره مند گردند.
پيام رسان سروش: http://sapp.ir/sanjeshprnoet
پيام رسان آي گپ: https://profile.igap.net/prnoetir
پيام رسان گپ: https://gap.im/prnoetir
پيام رسان بله: prnoetir@
پيام رسان ايتا: https://eitaa.com/prnoetir
روابط عمومي سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

 داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳