Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@01:38:01 GMT

ورزش تنها راه برون رفت از زندگی ماشینی است

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۸۵۰۰

ورزش تنها راه برون رفت از زندگی ماشینی است

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز شنبه در نشست شورای ورزش همگانی استان ایلام اظهار کرد: تمام برنامه های ورزشی استان در حال انجام است و در صورتیکه از نظر منابع و امکانات محدودیتی ایجاد نشود، فضای مناسبی در توسعه ورزش های همگانی استان ایجاد خواهد شد.
وی افزود: ورزش مهمترین موضوعی است که می تواند ملت ها را به هم نزدیک کند از این رو توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد نشاط در جامعه سبب تقویت روحیه جمعی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار ایلام تاکید کرد: تکرار فعالیت های نشاط آور در جامعه از نیازهای ضروری جوامع کنونی است، باید باور کنیم هر چه نشاط اجتماعی افزایش یابد شاهد کاهش آسیب های اجتماعی بویژه بین جوانان هستیم.
نوذری با بیان اینکه نقش ورزش در سلامت جامعه بسیار مهم و ضروری است، گفت: برای استقبال حداکثری مردم از ورزش باید این موضوع برای عموم مردم فرهنگ‌سازی شود و شاهد جذب و استقبال مردم از ورزش باشیم.
وی با اشاره به اینکه ایجاد انگیزه، پویایی و خلاقیت باید در دستور کار مسئولان باشد، یادآور شد: توسعه ورزش همگانی باعث ارتقا کیفیت زندگی شهروندان، تقویت روحیه جمعی و حفظ نشاط اجتماعی می شود بنابراین پارک‌های سطح استان باید بیش از پیش به وسایل ورزشی تجهیز شوند و ورزش همگانی در پارک‌ها با حضور مربیان انجام شود.
شهردار ایلام نیز در این نشست گفت: یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها در راستای خدمات رسانی تزریق نشاط و سلامتی در جامعه است و کوتاه ترین راه برای رسیدن به این هدف دسترسی آسان همگان به ورزش همگانی است.
طالب صادقیان اظهار کرد: سه عامل اصلی برای توسعه ورزش همگانی ایجاد انگیزه و جذب مردم، نهادینه کردن ورزش بین خانواده ها و ایجاد زیرساخت های ورزشی است که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی افزود: 80 پارک محله ای و 15 پارک منطقه ای در شهر ایلام وجود دارد که باید در بازه زمانی یک سال به امکانات ورزشی تجهیز شوند.
صادقیان یادآور شد: 50 درصد پارک های ایلام به امکانات ورزشی مجهز هستند و بیش از 800 نفر از شهروندان در آنها فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه اقدامات دیگری در حوزه ورزش توسط شهرداری در دست اقدام است، گفت: ایجاد پارک خطی پژوهش که فاز اول آن اجرا شده و فاز دوم آن نیز طراحی و عملیات تکمیلی آن بزودی اجرا می شود.
صادقیان از دیگر اقدامات شهرداری ایلام را ایجاد جاده سلامتی که نقطه آغاز آن پارک کودک و به بلوار آزادی منتهی می شود، ایجاد بلوار فرودگاه، احیا شدن پارک جنگلی چقاسبز با اختصاص کاربری فضای ورزشی و انتخاب تپه شاهد بعنوان پارک بانوان بطور موقت اعلام کرد.
7180/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی خانواده خدمات رسانی خلاقیت فرهنگ سازی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد

نخستین خانه شطرنج اسلامشهر با حضور مسئولین و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در محل سالن ورزشی استخر آتش‌نشانی این شهرستان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، نخستین خانه شطرنج اسلامشهر به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت شطرنج و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر با حضور مسئولین و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در محل سالن ورزشی استخر آتش‌نشانی این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سید صادق صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در آیین افتتاح خانه شطرنج اظهار داشت: خانه شطرنج اسلامشهر با هدف استعدادیابی و آشنایی بیشتر نونهالان، نوجوانان و جوانان با ورزش فکری شطرنج با اعتبار بالغ‌بر 10 میلیارد ریال در فضایی به وسعت 300 مترمربع و با 240 میز مخصوص شطرنج آماده‌سازی شده است‌.

وی افزود: با افتتاح این خانه علاقه‌مندان به رشته ورزشی شطرنج از این پس می‌توانند در لیگ‌های مطرح کشور حضور یابند‌.

در ادامه حجت‌الاسلام ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این افتتاحیه گفت: یکی از وظایف مسئولین نهادها و سازمان‌ها و ادارات توسعه سرانه ورزشی است و هرچقدر در این زمینه کار شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری در جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم ورزش در طول زندگی تأکید کرد: دوره جوانی انسان زمانی شکل می‌گیرد که از شخصیتی پرنشاط و امیدآفرین و خوش‌فکر و قوی برخوردار باشد که این موفقیت‌ها در کنار ورزش تحقق می‌یابد.

ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی اسلامشهر با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: تولید به معنای ایجاد ارزش‌افزوده است، در هر فضایی که ارزش‌افزوده ایجاد شود وارد مرحله تولیدشده است، در همین راستا توسعه اماکن ورزشی باعث نشاط و شادابی و تحرک جامعه و در نهایت تولید در عرصه ورزش می‌شود.

تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند 500میلیارد تومان اعتبار است

در ادامه حمیدرضا یگانه رئیس هیئت شطرنج اسلامشهر با بیان برنامه‌های این هیئت خاطرنشان کرد: افتتاح خانه‌های شطرنج در محلات اسلامشهر، راه‌اندازی تیم پیشکسوتان شطرنج و حضور در لیگ، استعدادیابی نونهالان و نوجوانان، برگزاری کلاس مربیگری و داوری، برگزاری کلاس‌های شطرنج در مدارس و .... از مهمترین برنامه‌های هیئت شطرنج شهرستان اسلامشهر در این خانه است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • وقتی داشتن تشک تمرینی برای یک ملی‌پوش آرزو شد!+فیلم
  • بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم