Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام حمایت از واحدهای دانشگاهی در اجرای برنامه‌های ورزشی اظهار کرد: مسابقات ورزشی سراسری دانشگاه آزاد اسلامی، مرداد و شهریور سال جاری برگزار می‌شود و نفرات برگزیده در المپیاد ورزشی وزارت علوم شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر کمال جوانمرد در دیدار با دکتر محمد روحانی مقدم معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به همراه 2 تن از مدیران این واحد دانشگاهی با تأکید بر توسعه ورزش‌های همگانی و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای از سیاست واگذاری ورزش حرفه‌ای به واحدهای دانشگاهی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: «تلاش می‌کنیم با واگذاری تیم‌های حرفه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهایی که دارای پتانسیل و ظرفیت‌های لازم هستند با ایجاد فرصت برای واحدهای توانمند، نقش حمایتی خود را پررنگ‌تر کرده و در راه توسعه ورزش حرفه‌ای گام برداریم.»

مدیرکل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل تیم‌های حرفه‌ای بر اساس داشته‌ها و استعدادهای ورزشی موجود در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: «در تلاش هستیم با اعزام تیم‌های استعدادیابی به مسابقات سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب دانشجویان مستعد و واجد شرایط اقدام کنیم.»

جوانمرد با توجه به برنامه‌های حمایتی از ورزشکاران قهرمان گفت: «با نگاه ویژه‌ای که دکتر ولایتی و دکتر رهبر به امر ورزش دارند در تلاش هستیم با ارائه بسته حمایتی ویژه در بحث تخفیف شهریه و ارائه مشوق‌های لازم از قهرمانان دانشگاه آزاد اسلامی حمایت و پشتیبانی کنیم.»

در این دیدار که حسن رستم زاده مدیر امور ورزشی و مهدی صفوی مدیر امور دانشجویی واحد سمنان حضور داشتند، گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در 3 ماهه نخست سال 97 این واحد دانشگاهی در حوزه ورزش ارائه و بر اعلام آمادگی برای میزبانی شایسته از مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی و برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی تاکید شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی خواهر قهرمانی منطقه یک کشور (استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد) به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این واحد دانشگاهی برگزار شد و پس از انجام بازی‌های دوره‌ای و انفرادی در مسابقات تنیس روی میز بانوان نتایج زیر حاصل شد:

در مسابقات انفرادی: مقام نخست: سیده فاطمه دستغیب از واحد شیراز، مقام دوم: زهرا حبیبی از واحد مرودشت، مقام سوم مشترک: لیلا مختاری از واحد مرودشت و الهام اوکی‌نژاد از واحد شیراز
در مسابقات تیمی: مقام اول را واحد شیراز کسب کرد و مقام دوم به واحد مرودشت رسید و مقام سوم مشترک توسط واحد‌های استهبان و بوشهر احراز شد سرپرست فنی این دوره مسابقات تنیس روی میز به عهده سیده راضیه دستغیب بود.

همچنین در مسابقات بدمینتون خواهران منطقه یک نیز نتایج زیر به‌دست آمد:

 در مسابقات انفرادی: مقام نخست: آذرمیدخت رضایی از واحد مرودشت، مقام دوم: لیلا مختاری از واحد مرودشت و مقام سوم مشترک توسط مریم خیرده و زهرا برزگر از واحد شیراز کسب شد.
در مسابقات تیمی: مقام نخست به واحد مرودشت رسید، مقام دوم توسط واحد شیراز کسب شد و مقام سوم مشترک در اختیار واحد‌های بوشهر و زرقان قرار گرفت. سرپرست فنی این دوره از مسابقات بدمینتون بانوان منطقه یک را خانم لیلا مختاری به عهده داشت.

به گزارش آنا، نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است