Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکسیس توشاک پسر سرمربی جدید تراکتور است و وظایف سنگینی در تمرین این تیم برعهده دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تراکتوری ها این فصل هدایت تیمشان را به جان توشاک سرمربی ولزیایی سپرده اند و امیدوارند با این مربی نامدار و پرسابقه برای اولین بار در لیگ برتر به قهرمانی برسند. توشاکِ ۶۹ ساله سابقه مربیگری در تیم های رئال مادرید، سوانسی و… را دارد و این روزها همراه با پسرش الکسیس توشاک ، در تمرین سرخپوشان تبریزی حضور می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توشاک علی رغم تجربه و دانش بالا، به نظر می رسد دیگر نیروی جوانی را ندارد و شاید تاب تمرین دادن به شاگردانش به صورت مداوم همچون جوانی را نداشته باشد. از همین رو توشاک پسرش را که اعتماد کامل به او دارد به تبریز آورده تا در کنارش حضور داشته باشد و دستورات فنی و تاکتیکی را به بازیکنان منتقل کند.

سرمربی سابق رئال مادرید این روزها تمرینات را روی یک صندلی در کنار زمین دنبال می کند و در دقایقی از تمرین که کار با توپ شروع می شود، به جمع بازیکنان رفته و فرمان های لازم را به آن ها انتقال می دهد.

جان توشاک دیروز نیز به همین شیوه تمرین نوبت عصر را که در حضور هواداران برگزار شد، دنبال کرد. سرمربی پا به سن گذاشته تراکتورسازی، رابطه خوب و صمیمانه ای با هواداران دارد و در تمرین روز جمعه هم با برخی از طرفداران خردسال به گفتگو پرداخت. اما با این وجود، او به خاطر حفظ تمرکز بازیکنان اجازه حضور مداوم هواداران در محل تمرین را نمی دهد و تمرینات سرخپوشان تبریزی اغلب یک روز در هفته درب ورزشگاه تراکتورسازی به روی دوستداران این تیم باز است.

همچنین به نظر می رسد توشاک هنوز به صورت کامل بازیکنان تراکتور را نمی شناسد و شاگردانش را با شماره پیراهن خطاب قرار می دهد. وی در بازی های درون تیمی شماره بازیکن و نکته لازم را به پسرش می گوید تا الکسیس موضوع را با بازیکنان در میان بگذارد.

حضور الکسیس توشاک روی نیمکت تراکتور در حالی است که برانکو ایوانکوویچ برادرش را به عنوان دستیار انتخاب کرده، شفر همچون توشاک پسرش را به ایران آورده و علی دایی نیز سال هاست با محمد دایی کار می کند؛ این در حالی است که سرمربی تیم ملی نسبت به انتصابات این چنینی در باشگاه های ایرانی با طعنه و کنایه صحبت می کند اما مشخصا هر مربی علاقه مند است تا دستیارش، نزدیک ترین فرد به او باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جان توشاک لیگ برتر تراکتورسازی تراکتورسازی جان توشاک رئال مادرید لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخ‌پوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. «اوسمار ویه‌را» و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

کد خبر 6097381

دیگر خبرها

  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)