Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@05:52:27 GMT

روستایی فداکار، کودک را نجات داد؛ خودش غرق شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۸۶۸۶

رویداد۲۴-نطقه کردستان ساعت ۱۱ صبح جمعه (هشتم تیر) کودکی حدوداً پنج ساله مشغول آب‌بازی در حوضچه باباگرگر بود که به درون حوض سقوط می‌کند. در جریان نجات یک کودک پنج ساله که در چشمه آب روستای باباگرگر سقوط کرده بود، مرد 45 ساله‌ای غرق شد.

در جریان نجات یک کودک پنج ساله که در چشمه آب روستای باباگرگر سقوط کرده بود، مرد 45 ساله‌ای غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه کردستان ساعت ۱۱ صبح جمعه (هشتم تیر) کودکی حدوداً پنج ساله مشغول آب‌بازی در حوضچه باباگرگر بود که به درون حوض سقوط می‌کند.

در همان حال مردی ۴۵ ساله اهل روستای قروچیای خود را به آب می‌زند و کودک را نجات می‌دهد اما خودش سُر خورده و غرق می‌شود.

با تلاش اکیپ امداد و نجات، حدود ساعت ۲۲ شب گذشته، جنازه مرد غرق شده از آب بیرون کشیده شد.

گفتنی است، روستای باباگرگر از توابع بخش مرکزی شهرستان قروه در استان کردستان است، در روستای باباگرگر آرامگاه امام‌زاده‌ای به نام سیدجمال‌الدین و چند چشمهٔ آب معدنی وجود دارد که سالانه توجه مسافران و گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند، را به خود جلب کرده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 غرق شدگی کودک رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسه‌‎چای؛ روستایی که آرامش‌ در آن جریان دارد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری اگر به استان چهارمحال و بختیاری سفر کردی و خواستی خاطرات گذشته برایت تداعی شود، حتماً سری به روستای یاسه‌چای بزن.

به گزارش ایسنا، در ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری روستایی به نام روستای یاسه‌چای قرار دارد، روستایی با قدمت ۴۰۰ ساله که اگر یک بار به این روستا سفر کنی قطعاً عاشق این روستا می‌شوی، سفرم را کوتاه می‌گویم تا بیایی و از نزدیک این همه زیبایی را ببینی، فقط برای اینکه کمی با بافت روستا آشنا شوی مطالبی کوتاه را بیان می‌کنم.

روستایی که شاید بیشتر در فیلم‌ها دیده باشی باورت نمی‌شود که چنین روستایی هم وجود داشته باشد، وقتی از نزدیک پا به این روستا می‌گذاری دلت می‌خواهد برای آرامش خاطر خودت و به دور از دود و شلوغی مدتی هم که شده آنجا زندگی کنی.

روستایی که طاق‌های ضربی، دالان‌های تاریک و معماری قدیمی آن چشم هر گردشگری را به سوی خود جلب می‌کند.

بعد از طی ۶۰ کیلومتر مسیر وارد روستای یاسه‌چای شدم، روستایی که نمی‌توان آن را به خوبی توصیف کرد، باید بیایی و از نزدیک ببینی، آرام آرام راه می‌رفتم و فقط نظاره‌گر خانه‌های روستایی شدم.

چقدر سکوت برایم دل نشین بود، البته زنان، مردان و کودکانی بودند که از کنارم رد می‌شدند و با روی خوش با یکدیگر سلام و احوالپرسی می‌کردند، یک لحظه با خود گفتم چقدر زندگی در روستا لذت بخش است، مردمانی که به دور از سر و صدا و در کمال آرامش و سکوت زندگی می‌کنند.

آرام آرام به دالان‌های تاریک روستا نزدیک می‌شدم واقعا غیر قابل تصور بود، همیشه یادم می‌آید در فیلم‌ها این نوع روستاها را می‌دیدم، شاید وقتی از نزدیک روستایی را با این بافت تاریخی ببینی با دیده‌ها و شنیده‌ها متفاوت باشد.

خانه‌های خشتی و گلی، درهای چوبی، دالان‌های تاریک که شاید با یک لامپ کم نور می‌توانستی کمی جلوتر را ببینی، جالب بود مردمی که می‌خواستند رفت و آمد کنند درب خانه‌هایشان به داخل دالان باز می‌شد.

واقعا هر چه جلوتر می‌رفتم حیرت زده‌تر می‌شدم، بعد از دالان‌های تاریک به روشنایی می‌رسیدی و نمی‌دانستی از کدام طرف بروی، هر طرف این روستا و این دالان‌ها دنیای خاص خود را داشت.

اگر تاکنون چنین روستایی را ندیدی حتماً سری به شهرستان سامان و روستای یاسه چای بزن، اطراف روستا رودخانه زاینده‌رود را می‌بینی که می‌توانی سفری خوش را در اینجا تجربه کنی، سکوت و آرامشی وصف نشدنی.

به راستی روستاگردی هم دنیای خودش را دارد، خاطرات در اینجا زنده می‌شود و به یاد گذشته می‌افتی، شاید در روستا زندگی نکرده‌ باشی اما حال و هوای گذشته برایت زنده می‌شود، مردمانی ساده، خوش قلب و بی ریا که از نزدیک با آن‌ها روبرو می‌شوی، اگر اهل روستاگردی هستی سری به روستای یاسه‌چای بزن.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • اتصال ۲۱۵ روستای لرستان به شبکه ملی اطلاعات
  • یاسه‌‎چای؛ روستایی که آرامش‌ در آن جریان دارد
  • تهران، شیراز و کردستان بخت‌های سقوط به لیگ یک!
  • نجات پسر بچه ۷ ساله با تلاش اورژانس ورسک
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • (ویدئو) مسدود شدن جاده اورامانات کردستان با سقوط بهمن
  • سقوط بهمن در گردنه ژالانه کردستان + فیلم
  • سقوط از ارتفاع جان مرد ۴۰ ساله را گرفت
  • سقوط بهمن در گردنه ژالانه کردستان