Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@10:31:55 GMT

زندگی بازیگر پرحاشیه هندوستان فیلم شد +تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۸۸۶۳

زندگی بازیگر پرحاشیه هندوستان فیلم شد +تصاویر

زندگینامه "سانجی دات" بازیگر مشهور و مطرح سینمای بالیوود به یک اثر سینمایی با بازی "رانبیر کاپور" تبدیل شده است.

خبرگزاری میزان: زندگینامه "سانجی دات" بازیگر مشهور و مطرح سینمای بالیوود به یک اثر سینمایی با بازی "رانبیر کاپور" تبدیل شده است.

فیلم سینمایی "سانجو" به کارگردانی "راجکومار هیرانی" اکران بین المللی خود در سینما‌های بالیوود را از ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ مصادف با جمعه ۸ تیر ماه آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

سانجو نه تنها در یک خانواده سینمایی به دنیا آمده بود بلکه علاقه بیش از اندازه او به سینما باعث ورود او به این عرصه شد. او نیز همانند پدر خود حضور در نقش‌های اکشن و تا حدودی منفی را دوست داشت، اما علی‌رغم این قضیه او همواره فردی آرام و دوست‌داشتنی بود.

سانجی دات که این فیلم بر اساس زندگی او ساخته شده یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران بالیوود است که اعتیاد را پشت سر گذاشته است. وی هجده ماه به اتهام همکاری در یک بمب گذاری در زندان به سر برد.  

رانبیر کاپور در نقش سانجی دات، آنوشکا شارما در نقش وکیل، پارش راوال در نقش سونیل دات، سونام کاپور در نقش تیان آمبانی، دیا میرزا در نقش مانیاتا دات و کاریشما تانا در نقش مادهوری دیکشیت در فیلم سینمایی "سانجو" به ایفای نقش پرداخته اند.

عامال ملک سازنده موسیقی متن این فیلم را بر عهده دارد. او آهنگی به نام "Kya Yahi Pyar Hai" را که توسط راشمی ویراگ نوشته شده است تهیه کرده است، آرمان ملک اجرای این اثر را بر عهده دارد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003W1N

منبع: فردا

کلیدواژه: فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»

آفتاب‌‌نیوز :

استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن» مورد توجه قرار گرفته است.

الناز شاکردوست (زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل و بازیگری را در تئاتر دنبال کرد. شاکردوست برای بازی در شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷) و ابلق (۱۳۹۹) ساختهٔ نرگس آبیار به‌ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»
  • ایران، زن هندی را تحویل داد!
  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • شیدا دهداری: «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • مستند «گربه‌های وحشی هندوستان» از شبکه تهران