Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از وزیران مختلف انتظار می‌رود لیست ارزبگیران مجموعه خود را منتشر کنند. آفتاب‌‌نیوز : محمدجواد آذری‌جهرمی امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه پیام کرج اظهار کرد: برای شناسایی ارزبگیران، هم بازرسی کل کشور و هم سازمان تعزیرات وارد عمل شده‌اند.
وی ادامه داد: تجربه نشان داده مردم در هر زمان که کشور در حوزه‌های اقتصادی و بین‌المللی دچار مشکل شده، صبوری به خرج داده و تحمل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: مردم بامشکلات  همه جوره کنار می‌آیند ولی نمی‌توانند فساد را تحمل کنند.
وی با اشاره به اینکه برای انتشار لیست ارزبگیران برخی بهانه‌هایی می‌آورند که به هیچ وجه قابل قبول نیست، ابراز کرد: یک بار برای همیشه باید این روند به اتمام برسد و شفاف‌سازی‌های لازم انجام شود چون این شفاف‌سازی‌ها به رشد اقتصادی کشور کمک می‌کند.
وی اظهار کرد: از همکاران خود انتظار می‌رود به جای دستگاه قضا  نسبت به انتشار لیست ارزبگیران در وزارتخانه متبوع خود اقدام کنند.
وزیر ارتباطات در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکلات مسافربری شدن فرودگاه پیام اشاره کرد و گفت: نامناسب بودن مسیر دسترسی و همچنین تجمع زباله در اطراف این فرودگاه مشکلات عمده برای مسافربری شدن این فرودگاه است.
او اضافه کرد: اگر پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات این فرودگاه با همین روند ادامه داشته باشد؛ در هفته دولت شاهد اولین پرواز بین المللی از این فرودگاه به نجف اشرف خواهیم بود.
ایسنا  کد خبر: ۵۳۱۸۶۷ تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مردم فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۸ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است