Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم استقرار روحانیون در مناطق محروم استان گفت: ترویج مبانی دینی و تبلیغ احکام اسلامی به مردم روستا در دستور کار قرار گیرد. ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هجمه‌های متعددی از سوی دشمنان به ایران اسلامی واردشده است تا ریشه‌های انقلابی و اسلامی را در مردم از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه توجه به مناطق محروم در هر بخشی در دستور کار قرار گیرد افزود: مردم از حرف و شعار برخی مسئولان خسته و دلسرد شدند و باید حرف را به عمل تبدیل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم بهترین روش برای تبلیغ دین است و باید از این طریق اعتماد مردم را جلب کنیم.

وی با تأکید بر لزوم استقرار روحانیون در مناطق روستایی خاطرنشان کرد: رسیدگی به نیاز فرهنگی و دینی مردم روستانشین در کنار توجه به مسائل عمران و آبادانی امری ضروری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شکری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: 105 روحانی مستقر در استان سمنان وجود دارد که برای اقامه نماز جماعت در بخش‌های مختلف استان در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی ترویج مبانی و آموزه‌های مهم دینی در بین عموم مردم را مهم‌ترین رسالت روحانیون برشمرد و گفت: تقویت حضور مستمر روحانیون در تمام روستاهای استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

شکری با اشاره به اینکه یک هزار و 400 تشکل دینی و مذهبی در استان فعالیت می‌کند تصریح کرد: این تشکلات مذهبی در روستاهای استان سمنان توسعه و فعالیت آن‌ها تقویت می‌شود.

انتهای پیام/م

R41366/P1486/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد