Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@16:25:01 GMT

فروشنده اسلحه عامل شلیک به مامور کلانتری

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۳۹۵۳۰

فروشنده اسلحه عامل شلیک به مامور کلانتری

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از ساعت 4:30 بامداد 21 فروردین و با گزارش تیراندازی به یکی از ماموران کلانتری 161 ابوذر آغاز شد. ماجرا از این قرار بود که گروهبان یکم علیزاده که در حال گشت در منطقه بوده به‌شکل مرموزی مجروح شده بود.

امدادگران بلافاصله او را به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام ماجرا به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق بررسی‌ها ادامه یافت و مشخص شد گروهبان جوان به همراه یکی از همکارانش سوار بر دو موتورسیکلت هنگام گشت به مرد جوانی مشکوک شده بودند که با در دست داشتن سیم مفتولی قصد باز کردن در خودرویی را داشته است. مرد جوان بازداشت شد.اما در راه بازگشت به کلانتری ماموران به مرد دیگری نیز که پشت یک خودروی پیکان سفید قدیمی مخفی شده بود ظنین شدند و گروهبان علیزاده از همکارش خواست که فرد دستگیر شده را به کلانتری برساند تا خودش این مورد جدید را بررسی کند. اما دقایقی بعد مورد اصابت گلوله قرار گرفت.در ادامه تحقیقات از سوی بازپرس جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت 4 مظنون در این رابطه بازداشت شدند، اما بررسی‌هایی که توسط کارآگاهان جنایی صورت گرفت مشخص کرد که مظنونان بازداشتی در این ماجرا نقشی نداشته‌اند.   بررسی‌ها برای شناسایی عامل این تیراندازی درحالی ادامه داشت که مامور کلانتری با گذشت بیش از دو ماه از این حادثه همچنان در کما به سر می‌برد. چند روز قبل ماموران کلانتری 161 ابوذر مطلع شدند مرد 36 ساله‌ای در محدوده فلاح اقدام به خرید و فروش سلاح می‌کند. با مشخص شدن این موضوع ماموران وارد عمل شده و پس از هماهنگی با بازپرس جنایی پایتخت وارد خانه مرد جوان شدند.با دستگیری وی و بازرسی از خانه‌اش دو قبضه اسلحه و 80 فشنگ کشف و بهروز برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد و در بررسی‌های اولیه  او به خرید و فروش اسلحه و تیراندازی به مامور کلانتری 161 ابوذر اعتراف کرد. وی که معتاد و در کار خرید و فروش اسلحه است 69 روز پس از این تیراندازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جنایی «ایران» به تشریح ماجرا پرداخت.   چرا به مامور کلانتری تیراندازی کردی؟اصلا او را تا به حال ندیده بودم. من در کار خرید و فروش اسلحه هستم و آن روز هم اسلحه‌ای به همراه داشتم که می‌خواستم آن را بفروشم. به محل قرار رفتم و منتظر خریدار بودم که ناگهان مامور جوان به من شک کرد. اسلحه با من بود و اگر گیر می‌افتادم، قطعاً چندین سال حبس در انتظارم بود. برای همین سعی کردم صحنه‌سازی کنم و وانمود کردم که حالم بد است و دل درد دارم. اما او متوجه شد و به سمت من آمد. برای فرار از دست او چاره‌ای جز تیراندازی نداشتم بعد هم فرار کردم.   در این مدت پیگیر وضعیت مامور مجروح بودی؟بله، مدام روزنامه و سایت‌های خبری را چک می‌کردم. از عذاب وجدان یک لحظه آرامش نداشتم و مدام از خدا می‌خواستم کمکش کند. درست است که من آدم خلافکاری هستم ولی به هر حال او جوان بود و دلم نمی‌آمد که این اتفاق برایش رخ دهد.   کسی هم از این ماجرا با خبر بود؟همسرم. او مدام به من می‌گفت که خودت را معرفی کن اما ترس از دستگیری باعث شده بود که این کار را انجام ندهم. حتی چند باری هم تصمیم گرفتم تا خودم را معرفی کنم اما نشد.
فکر می‌کردی بازداشت شوی؟مطمئن بودم که دیر یا زود به دام می‌افتم.   شغلت چیست؟سال‌ها قبل نگهبان یک اداره بودم و وضع مالی خوبی داشتم. اما دوستان ناباب باعث شدند تا معتاد شده و از کار اخراج شوم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم