Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اسماعیل حلالی، در خصوص اینکه تیم ملی فوتبال ایران در این سال‌ها همیشه سبک دفاعی داشته و آیا با این سبک بازی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا موفق شود یا خیر، اظهار داشت: این روز‌ها در فوتبال ایران فقط نتیجه‌گیری مهم است و اصلا بحث فنی اهمیتی ندارد. تا وقتی که نتیجه‌گیری در فوتبال مهم باشد هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش همیشه دنبال نتیجه گرفتن است و مسئولان فوتبال ما هم دنبال همین هستند. باید به دنبال این باشیم که از فوتبال لذت ببریم و یک بازی زیبا را حتی اگر شده با شکست به نمایش بگذاریم.

 

وی افزود: مردم از نتایج تیم ملی درجام جهانی خوشحال شدند و اکثرا هم راضی بودند، ولی به نظرم از لحاظ فنی تیم ملی ایران در جام جهانی هیچ چیزی به دست نیاورد. من به جرأت می‌توانم بگویم تیم ملی پاناما از لحاظ فنی خیلی بهتر از تیم ملی ایران در جام جهانی بود. با تمام احترامی که برای همه فوتبال دوستان قائلم، اما کسانی که می‌گویند ایران در جام جهانی خوب بوده هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمند. درست است که جلوی تیم‌های بزرگ به خوبی بازی کردیم، اما تیم ملی ایران به جز دفاع کردن مقابل اسپانیا و دیگر تیم‌ها چیز خاصی برای نمایش نداشت. این جام جهانی فقط شور و هیجان داشت و از لحاظ فنی تیم ملی چیزی به دست نیاورد.

 

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در جام ملت‌های آسیا شاگردان کی‌روش قطعا موفقیتی نخواهند داشت. آرزوی من است که تیم ملی روزی قهرمان جام ملت‌ها شود، اما با این شکل بازی قطعا اتفاقی برای تیم ملی نخواهد افتاد. کی‌روش علاوه بر توانایی خیلی هم خوش شانس است و این شانس کی‌روش است که در بازی با پرتغال پنالتی بهترین بازیکن جهان گل نشد. تیم ملی ایران بلد نیست بازی را ببرد و این یک مشکل فنی بزرگ است. تیم‌های آسیایی باید در آسیا از ما بترسند و آنها مقابل ما دفاع کنند نه بالعکس. ما باید قبول کنیم که از تیم‌های کره جنوبی و ژاپن از لحاظ فنی کاملا عقب هستیم.

حلالی در خصوص خداحافظی ناگهانی سردار آزمون ازتیم ملی خاطرنشان کرد: من از مردم خواهش می‌کنم که به بازیکنان و خانواده‌هایشان احترام بگذارند آزمون هم مقصر نیست و این مربی است که تصمیم می‌گیرد بازیکن در زمین چه کاری انجام دهد. سردار از لحاظ آماری خیلی خوب بوده و هر فوتبالیستی روز‌های خوب و بد دارد. من فکر می‌کنم آزمون تصمیم احساسی گرفته و به تیم ملی باز خواهد گشت.

وی در پایان تصریح کرد: از حرکت کی‌روش در مقابله با مهدی رحمتی در تیم ملی خیلی خوشم آمد چرا که نشان داد که تیمش از همه چیز مهمتر است. امیدوارم کی‌روش تفاوتی میان سردار آزمون و رحمتی قائل نشود به آزمون هم درس عبرتی بدهد، اما متاسفانه کی‌روش انسانی است که میان آدم‌ها تفاوت می‌گذارد و به احتمال خیلی زیاد سردار آزمون را به تیم ملی برمی‌گرداند و کاری که با رحمتی کرد را با او نخواهد کرد.

 

میزان

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه سردار آزمون اسماعیل حلالی کی روش تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، در این جلسه که در محل دفتر این گروه برگزار شد، علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام‌و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجل رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.این جلسه با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟