Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين-ايرنا-استاندار قزوين حضور ايرانيان خارج از کشور را يک فرصت مغتنم دانست و گفت: بايد از ظرفيت اين قشر در مشارکت هاي سرمايه گذاري، توسعه فناوري، امور خيريه و علمي و فني به نحو مطلوبي استفاده کرد.

به گزارش ايرنا، عبدالمحمد زاهدي روز شنبه در ديدار با علي اصغر محمدي دبير کل شوراي عالي ايرانيان مقيم خارج از کشور وزارت خارجه، افزود: براي استفاده بهينه و مطلوب از ظرفيت ياد شده بايد بانک اطلاعاتي جامع و کاملي را در اين استان فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: در عين حال نيز اميدواريم برخي از مشکلات استان با کمک وزارت امور خارجه و دبيرخانه ايرانيان مقيم خارج از کشور مرتفع شده و در اين زمينه از ظرفيت و توانمندي هاي قزوينيان حاضر در خارج از مرزهاي جغرافيايي نيز بايد بهره برداري بيشتري به عمل آيد.
وي با اشاره به وجود 2 هزار و 960 ايراني حاضر در زندان هاي خارج از کشور، گفت: ضمن رفع مشکل اين تعداد از زندانيان، متاسفانه يکي ديگر از مشکلات شهروندان ما بازگردان جنازه متوفيان به داخل است که هزينه هاي زيادي را به آنان تحميل مي کند.
استاندار قزوين در بخش ديگري از سخنان خود، بحران آب و محيط زيست اين منطقه از کشور را يادآور شد و افزود: براي رفع معضل موجود مي توان با بهره جستن از هموطنان خود در خارج از کشور تا حدود زيادي آن را مرتفع ساخت.
زاهدي اظهار داشت: بايد فعاليت دبيرخانه شوراي ايرانيان مقيم خارج از کشور که مدتي قطع بود، ادامه پيدا کند و در استانداري ها نيز همکار رابطي در اين زمينه براي پيشبرد امور مشخص شود.
وي اضافه کرد: قزوين علي رغم داشتن وسعت اندک خود، از مزيت هاي يک استان صنعتي، کشاورزي، فناوري و حمل و نقل برخوردار بوده که در اين زمينه مي توان با جذب سرمايه گذاران بهره برداري بيشتري به عمل آورد.
وي ادامه داد: براي تداوم و پيگيري استفاده از ظرفيت مناطق مختلف کشور، اميدواريم از سوي دبيرخانه شوراي عالي ايرانيان مقيم خارج از کشور نشستي با حضور مقام هاي عالي استان ها در تهران برگزار شود.
زاهدي در پايان افزود: براي تامين امنيت نيازمند سرمايه گذاري خارجي هستيم و در اين راه مساعدت و توجه ايرانيان خارج از کشور حايز اهميت است.
6101/8054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وایرال شدن عکسی از جمیله علم‌الهدی در خارج از کشور

عکسی از جمیله علم‌الهدی (همسر ابراهیم رئیسی) در کنار همسران روسای جمهور چند کشور از جمله ترکیه و ازبکستان در فضای مجازی پربحث شده است.

دیگر خبرها

  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • کیومرث صابری؛ چگونه «گل‌آقا» و بعد «گل‌آقای ملت ایران» شد؟/ "بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق"؛ ناراستی که راست تلقی شد!
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • وایرال شدن عکسی از جمیله علم‌الهدی در خارج از کشور
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد