Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل مدافع انجمن اسرای فلسطین از شکایت تعدادی از این اسرا بابت بدرفتاری‌های سربازان اسرائیلی در بازداشتگاه و شکنجه و ضرب و شتم آنها خبر داد.

ایران آنلاین /وکیل مدافع انجمن اسرای فلسطین پس از ملاقات با تعدادی از اسرای نوجوان فلسطینی در بازداشتگاه نظامی اوفر در شمال قدس به نقل از خلیل محمد الخطیب، نوجوان ۱۵ ساله از شهرک ابو دیس گزارش داد، سربازان اسرائیلی با انتهای تفنگ به همه قسمت‌های بدن محمد الخطیب و به صورت مشخص به سر او ضربه زدند و تا زمانی که از سرش خون آمد، به این کار ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد الخطیب در تاریخ ۱۵ مه ۲۰۱۸ بازداشت شد و به سه ماه حبس محکوم شد.

احمد هانی سعادة ۱۷ ساله از شهرک حلحول نیز گزارش داد، گروهی از سربازان اسرائیلی در تاریخ هفت مه ۲۰۱۸ ساعت سه و نیم صبح به منزل آنها یورش برده و او را کتک زده و سپس به زندان عتصیون منتقل کردند.

همچنین منذر محمد ابو شما ۱۷ ساله از شهرک بیت دقو د رتاریخ ۱۱ مه ۲۰۱۸ به شدت کتک زده شد و تا انتقال به مرکز بازجویی عطروت مورد اهانت و ناسزا قرار گرفت و سپس به بازداشتگاه عتصیون منتقل شد.

تعداد اسرا و زندانیان در زندان‌های اسرائیل تا اواخر مارس ۲۰۱۸ به بیش از ۶۵۰۰ تن شامل ۳۵۰ کودک و ۶۲ زن از جمله ۲۱ مادر و هشت دختر نوجوان رسید، همچنین شش تن از نمایندگان پارلمان فلسطین و ۵۰۰ زندانی اداری نیز در بین آنها وجود دارند که بدون داشتن اتهامی و یا محاکمه در زندان به سر می‌برند.

علاوه بر اینها در میان اسرای فلسطینی ۱۸۰۰ بیمار وجود دارند که ۷۰۰ تن از آنها به درمان‌های فوری نیاز دارند.

۴۸ اسیر فلسطینی از دوره اسارت متوالی‌شان بیش از ۲۰ سال، ۲۵ اسیر بیش از ۲۵ سال و ۱۲ اسیر بیش از ۳۰ سال می‌گذرد و قدیمی‌ترین آنها کریم و ماهر یونس هستند که از مدت اسارتشان بیش از ۳۵ سال می‌گذرد. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۳۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه

پایگاه خبری «شهاب»، ظهر امروز (جمعه)، خبر داد مقر صلیب سرخ در مقابل درمانگاه «الرمال» در خیابان «الوحده» در غرب شهر غزه مورد تهاجم قرار گرفته است.

رسانه‌های فلسطینی اشاره کردند که آوارگان فلسطینی در این مقر اسکان داشته‌اند و در پی این حمله، چند نفر به شهادت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.

برخی رسانه‌های فلسطینی شمار شهدا را دست‌کم ۳ نفر گزارش کرده‌اند؛ اما گزارش دقیقی درباره تعداد مجروحان در دست نیست.

ارتش اسرائیل پیش از نیز خودروی یک گروه بین‌المللی که وظیفه توزیع غذا در غزه را برعهده داشت، مورد حمله قرار داده بود.

اواسط فروردین ماه بود که یک پهپاد اسرائیلی خودروی حامل امدادگران سازمان موسوم به «آشپزخانه مرکزی جهانی» را هدف حمله قرار داد که به دنبال آن دست‌کم ۷ تن از کارکنان غیرفلسطینی آن جان خود را از دست دادند.

این حمله با واکنش‌های بسیاری مواجه شد و استرالیا که یک شهروند خود را در این تهاجم از دست داده بود، بلافاصله سفیر رژیم اسرائیل را احضار کرد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد