Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: وزیر کشور در جلسه شورای معاونین وزارت کشور، استانداران سراسر کشور به خصوص استاندار تهران را مکلف به پیگیری صرفه جویی و نظارت بر نحوه مصرف آب و برق در دستگاههای اجرایی، کاهش 20 درصدی در مصرف آب و 10 درصدی در مصرف برق، نسبت به مدت مشابه سال قبل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت نیاز به اختیارات بیشتر کلیه اختیارات لازم جهت اجرایی نمودن این امر به استانداران محول می شود.

سامانی با اشاره به اینکه مقرر شد در صورت عدم رعایت صرفه جویی در دستگاه‌ها ، استانداران نسبت به قطع آب و برق آنها اقدام نمایند، افزود: وزیر کشور از استاندار تهران خواست اجرای این ماموریت را از ستاد وزارت کشور و استانداری تهران آغاز کند.

وی همچنین خواستار ارائه برنامه جهت تنظیم ساعت کار کارکنان دستگاه‌ها در تهران به منظور کمک به صرفه جویی و بهره وری هر چه بیشتر و طرح آن در هیئت دولت شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر وقوع مسمومیت با قارچ وحشی تعداد ۵۳ نفر مصدوم شده اند.

وی بیان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که بر اثر بروز مسمومیت با قارچ وحشی ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد که میزان مسمومیت قارچ وحشی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر