Web Analytics Made Easy - Statcounter

عوامل فیلم «مشت آخر» چگونگی تصادف مهدی فخیم‌زاده را تشریح کردند.

مهر نوشت: مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون چهارشنبه سوار موتورسیکلت دچار یک تصادف شدید شد و به دلیل ضربه‌ وارده به سرش در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه است.

در این چند روز اخبار ضد و نقیضی درباره وضعیت این کارگردان منتشر شده اما طبق آخرین خبر ایشان به هوش آمده و روند روبه بهبودی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با برخی عوامل فیلم و بازیگران سینما و تلویزیون که به عیادت او رفته بودند،گفتگو کرده که در ادامه به آن پرداخته ایم:

حامد حسینی: تنها یک سکانس باقی مانده بود

سید حامد حسینی تهیه کننده «مشت آخر» در خصوص ماجرای رخ داده در پشت صحنه این اثر گفت: روز آخر ضبط سکانس‌های پایانی کار بودیم که رفت و آمد بین لوکیشن‌ها باعث این حادثه شد.

وی ادامه داد:موتوری از یک فرعی به سرعت با موتور فخیم زاده تصادف کرد که خداروشکر با آمدن اورژانس به سرعت به بیمارستان چالوس منتقل شد.

حسینی ادامه داد: امروز صبح با او گفتگو داشتم و خداروشکر حالش خوب بود و شکستگی نداشت و تنها چند زخم سطحی است که آن هم برطرف می‌شود.

او در خصوص ضایعه مغزی در اخبار منتشر شده اظهار داشت: ضایعه مغزی دیده شده، اما به این تصادف ربطی نداشته و جای هیچ نگرانی نیست.

رامین راستاد :همیشه خودم فخیم زاده را سر لوکیشن‌ها می بردم

رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون گفت: چالوس سر صحنه بودیم که این اتفاق افتاد ما در این کار مدام با هم بازی داشتیم و سوار بر موتور بودیم اما روز حادثه، چون مشغول نهار خوردن بودم فخیم زاده با یکی دیگر از بچه‌ها با موتور سر صحنه رفتند و چون موتور به گونه‌ خاصی طراحی شده بود که محل پای فرد پشت سر بالاتر از حالت عادی بود این تصادف باعث شد تا موتور به زیر پای فخیم زاده برخورد و او را پرتاب کند.

خیراندیش: به هوش آمدن فخیم زاده معجزه بود

گوهر خیراندیش بازیگر «مشت آخر» در خصوص تصادف مهدی فخیم زاده در صحنه فیلمبرداری گفت: در ابتدا وضعیت او خیلی بد بود و ریه به دلیل حجم خونریزی به مشکل برخورده بود، اما با رسیدن اورژانس و رسیدگی دکتر خداروشکر حالش رو به بهبود است، اما واقعا معجزه شد تا هوشیاری خود را به صورت کامل بدست آورد.

وی ادامه داد: اخبار گوناگونی را در فضای مجازی از مهدی فخیم زاده شنیدیم که متاسفانه برخی از افراد ناجوانمردانه اخباری را منتشر کردند، اما تا به امروز حالشون رو به بهبود است و دکتر گفتند جای هیچ نگرانی نیست و باید دعا کنیم تا زودتر از روی تخت بلند شوند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مهدی فخیم زاده تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰

گل‌گهر سیرجان در حالی مقابل استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد که تا وقت‌های تلف‌شده برنده میدان بود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه شهیدحاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی 2 - 2 رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه 56 و قائم اسلامی‌خواه در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کردند تا تیم اوزونیدیس در آستانه کسب سه امتیاز قرار بگیرد. گل‌گهر فاصله‌ای تا کسب سه امتیاز نداشت، اما آسو رستم در دقیقه 2+90 و محمود مطلق‌زاده در دقیقه 4+90 برای استقلال خوزستان گلزنی کرده و بازی را به تساوی کشاندند.

با ثبت نتیجه تساوی در این بازی گل‌گهر سیرجان 34 امتیازی شد و همچنان در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد. استقلال خوزستان نیز با 20 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده و حاشیه امنیتی چهار امتیازی نسبت به نساجی و صنعت نفت قعرنشین دارد.

قضاوت این مسابقه برعهده محمدرضا تارخ بود که به علیرضا خوشکفا، پیمان رنجبری و محمد آبشک بازیکنان استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

شاگردان اوزونیدیس در چهار مسابقه اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

دیگر خبرها

  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • «ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن
  • فیلم «‌مصلحت»؛ برداشتی «لاکاتوش»ی از مفهوم مصلحت
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • اعلام جدول اجراهای عمومی آثار جشنواره ملی تئاتر رضوی
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی