Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پایان مرحله گروهی مشخص شد که اگر در این دوره از تکنولوژی ویدئوچک استفاده نمی شد چه تغییراتی در سرنوشت تیم ها به وجود می آمد.

به گزارش شریان نیوز،سیستم کمک داور ویدیویی(VAR) در جام جهانی 2018 روسیه برای نخستین بار به کار گرفته شد تا اشتباهات داوری در رقابت های امسال کاهش پیدا کند و سرنوشت تیم ها با این اشتباهات تغییر نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

اکنون پس از پایان مرحله گروهی مشخص شده است که اگر در این دوره از این تکنولوژی استفاده نمی شد چه تغییراتی در سرنوشت تیم ها به وجود می آمد.

جدول های زیر به خوبی تاثیر استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی(VAR) را نشان می دهد. جدول اول برنامه فعلی مرحله یک هشتم نهایی است و در جدول دوم تغییر سرنوشت تیم ها در صورت استفاده نکردن از ویدئوچک مشخص شده است.

ویدئوچک در 6 بازی از 48 بازی مرحله گروهی جام جهانی استفاده شد و بر نتیجه نهایی این بازی ها تاثیرگذار بود. در گروه B، کمک داور ویدئویی باعث شد تا اسپانیا به عنوان تیم اول گروه صعود کند و پرتغال دوم شود.

همچنین در گروه C سرنوشت تیم‌های فرانسه و دانمارک تغییر می کرد و دانمارک به عنوان تیم صدرنشین و فرانسه به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم می شد.

 در گروه F‌ نیز بدون استفاده از کمک داور ویدیویی جایگاه تیم های سوئد و مکزیک جا به جا می شد و سوئدی ها که به لطف پنالتی که داور با استفاده از ویدئوچک اعلام کرد مقابل کره جنوبی پیروز و صدرنشین شدند و باید صدر جدول را به مکزیک تحویل می دادند.

  

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی

در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که‌ در کره جنوبی در حال برگزاری است، رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R2 کلاس SH1، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز راهی مرحله فینال شد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.

هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد