Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@02:06:07 GMT

نمایش مردمی «به وقت خماری» در پردیس آزادی +عکس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۱۲۳۴

نمایش مردمی «به وقت خماری» در پردیس آزادی +عکس

رکنا: فیلم سینمایی «به وقت خماری» جمعه هشتم تیرماه با حضور عوامل، بازیگران و چند چهره دیگر در پردیس آزادی به نمایش درآمد.

فیلم سینمایی «به وقت خماری» که در روزهای آغازین اکرانش با استقبال بی‌نظیر مخاطبان مواجه شده و به چندین سانس فوق‌العاده رسیده، شب گذشته (جمعه هشتم تیرماه) با حضور محمدحسین لطیفی، پوریا پورسرخ، هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، فرخ نعمتی و بهروز بقایی در دو سانس در پردیس آزادی Freedom به نمایش در‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران حاضر در این مراسم قبل از آغاز نمایش فیلم با مخاطبان به گپ و گفت پرداختند و در نهایت با مردم به تماشای این فیلم نشستند. در این مراسم همچنین مهمانان و تماشاگران برای مهدی فخیم‌زاده که این روزها در بیمارستان به سر می‌برد آرزوی بهبود و سلامتی Health کردند.

«به وقت خماری» مضمونی کمدی دارد. اسامی کامل بازیگران این فیلم به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، پوریا پورسرخ، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، غزل حسینی، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هادی کاظمی، شهره لرستانی، محید یاسر، شیرین یزدان‌بخش، همراه با هنرمند Artist خردسال: آرمین جداخانی.

پخش «به وقت خماری» برعهده موسسه رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی قرار دارد.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت آزادی Freedom فیلم سلامتی Health هنرمند Artist عکس آزادی پردیس خماری بازیگران عکس حوادث فیلم دختر زندان مرد اعتیاد پسر زن دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت  از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند