Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در این برنامه که به همت معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار شد دانشجویان ورودی سال 92-93 رشته مامایی با حضور استادان و والدینشان جشن دانش آموختگی خود را در سالن آمفی تئاتر شهید احمدرضا احدی برگزار کردند.

رحیم طیاریه، مدیرکل فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ضمن عرض تبریک به فارغ التحصیلان و خیر مقدم به والدین و خانواده‌های ایشان از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر مسئولین دانشگاه، اولیاء، استادان و همکاران در جهت ارتقاء و اعتلاء دانش و رسانیدن دانشجویان به این مرحله از تحصیلات تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیاریه با اشاره به جایگاه والای مقام ماما افزود: « به مامائی نه به عنوان شغل بلکه حرفه­ای شریف که همزمان جان دو نفر (مادر و نوزاد) در اختیار دستان توانمند اوست، نگاه کنید. قدر این موهبت الهی را که به شما عطا شده بدانید و با صبوری در درمان و التیام درد مراجعین بکوشید و اجر اخروی را نصیب خود کنید.»

وی جایگاه ماما را در نظام سلامت بسیار ارزشمند و مهم توصیف کرد و خواستار تلاش عزیزان ماما در ارتقا سلامت جامعه به ویژه کودکان و مادران که ضامن بقای نسل آینده هستند، شد.

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با مشارکت دانش آموختگان جزو برنامه‌های این مراسم بود و در پایان قرائت سوگندنامه از سوی دانشجویان فارغ التحصیل انجام گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته مامایی ورودی 92-93 معاونت فرهنگی دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران جشن فارغ التحصیلی ورودی 92 93 معاونت فرهنگی دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این  خوابگاه که برای اسکان  دانشجویان بین الملل دانشگاه استفاده خواهد شدپیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد و به زودی قابل بهره برداری است.

دکتر علیرضا مسلم  افزود: این طرح از مه پارسال با  زیربنای ۳هزار و ۶۰۰ متر مربع آغاز شده و  در ۴ طبقه، همکف و طبقه منهای یک شامل بخش‌های مدیریتی، پانسیون همراهی، نمازخانه، سلف سرویس، سالن مطالعه، سالن ورزش و اتاق‌های دانشجویی در حال آماده سازی است.

وی گفت: برای این طرح  اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در طبقه همکف خوابگاه سناباد پانسیون‌های همراهی نیز  در مواقع حضور خانواده دانشجویان بین الملل پیش بینی شده است گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۴۰۳ سال جهش تولید با مشارکت مردم نیز دراجرای منویات مقام معظم رهبری و برای ارائه خدمات سلامت به مجاوران و زائران مضجع شریف رضوی (ع) تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم