Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، طرح تجمیع را فرصتی برای پیشرفت این دانشگاه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید حمید جمال‌الدینی با حضور در جمع رؤسا، معاونان و اعضای هیأت علمی دانشکده­‌های داروسازی، شیمی دارویی و علوم و فناوری‌های نوین دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اجتماعات دکتر شایورد بر ضرورت مشارکت و اثربخشی دانشگاه در جامعه، رفع مشکلات و پاسخگویی به نیاز مردم تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال‌الدینی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های دلسوزانه مسئولان و رؤسای قبلی واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران افزود: «پیشرفت گسترده رشته‌های مختلف پزشکی، داروسازی و دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بدون شک مدیون تلاش­‌های پیگیر و خستگی‌ناپذیر مدیران لایق و توانمند قبلی است و باید بپذیریم جایی که امروز ما ایستاده­‌ایم روزی نقطه آرزوی همگی آنان بوده است.»

وی خاطرنشان کرد: «رسالت امروز ما این است که در تداوم این راه و با هدف تبدیل این مجموعه بزرگ به دانشگاهی معتبر و در سطح استانداردهای بین‌المللی با اتحاد و همدلی حرکت کنیم؛ طرح تجمیع فرصت ایده‌آلی است که استاد باید به درستی اجرا شود.»

این مسئول با تشریح وضعیت موجود و چشم‌انداز دانشگاه بیان کرد: «استقلال دانشکده‌­ها، ارتقای جایگاه مدیران گروه‌­های آموزشی، تشکیل کمیته‌های تخصصی، ساماندهی جذب اعضای هیأت علمی، رسیدگی به وضعیت استادان حق‌التدریس، برگزاری کارگاه‌­های آموزشی کوتاه‌مدت با اولویت استفاده از فضای آموزش مجازی و برقراری تعاملات بین‌المللی در مسیر برندینگ دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از راهکارهای اجرایی است.»

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ادامه داد: «در مسیر حرکت به سوی دانشگاه توسعه‌محور و دستیابی به موفقیت، نیاز به انگیزه بالا، عشق سازمانی و منابع انسانی توانمند وجود دارد.»

وی ابراز امیدواری کرد با تداوم جلسات هم‌اندیشی و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات سازنده استادان شاهد همکاری‌­های بیشتر و توجه ویژه به ارائه تسهیلات رفاهی به دانشجویان نخبه و نفرات برتر در مقام دستاوردهای غرورآفرین و سفیران علمی دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌­های گوناگون خدمات بهداشت و سلامت جامعه باشیم.

در ادامه این نشست نیز اصغرزاده، نصوحی، ساری، دیوسالار، قاسمی، حسینی‌نژاد و زیادی استادان دانشکده‌­های داروسازی، شیمی دارویی، علوم و فناوری‌های نوین به ارائه مطالبی درباره رسیدگی به وضعیت استادان قراردادی، تعامل هرچه بیشتر با وزارتین علوم و بهداشت، اطلاع‌رسانی جدیدترین مصوبات هیأت رئیسه از طریق فضای مجازی، اختصاص فضا و امکانات متناسب، همگرایی بیشتر امور اداری و کارگزینی، تفکیک وضعیت اعضای علمی گروه داروسازی در مورد ساعات موظف حضور و غیاب به دلیل ماهیت وجودی رشته داروسازی و ضرورت برقراری ارتباط استادان و دانشجویان با بخش صنعت داروسازی پرداختند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی

از میان ۲۰ تن از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، پنج نفر اصفهانی فعال در این دانشگاه در میان پراستتنادترین استادان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارائه مقالات و تحقیقات علمی و پژوهشی از جمله فعالیت‌های استادان و دانشمندان فعال در مراکز دانشگاهی و آموزش عالی است که ذیل همین فعالیت‌ها استناد به مقالات و پژوهش‌های برتر علمی روز جهان از سوی استادان بعنوان یک شاخص شناخته می‌شود.

شاخصی که در کشورهای توسعه یافته و مدرن به نسبت دیگر کشورها بالاترین درصدها را نشان می دهد و کشورهایی از جمله آمریکا، چین، انگلستان، آلمان و استرالیا در این بین سرآمد پراستنادترین‌ها هستند.

در کشورمان نیز دانشگاه آزاد اسلامی نیز ۲۳ هزار عضو هیئت علمی وابسته و پیوسته فعالیت دارند، که با طرح ها و برنامه‌ریزی های مدیران این دانشگاه استادان در حمایت از اساتید فناور، زمینه ارتقا علمی و تحقیقاتی استادان، رشد ۹ برابری به نسبت چهاردهه اخیر رشد نشان می‌دهد.

استان اصفهان با داران بودن مراکز متعدد دانشگاهی، آموزشی و دانش بنیان از جمله مناطقی است که توانسته در بین پراستنادترین استادان جای گرفته و از میان ۲۰ استاد برتر پنج استاد پراستناد را به خود اختصاص دهد.

دکتر «داود طغرایی سمیرمی» از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر اصفهان، با ۶۴۹ مقاله و ۲۳ هزار و ۷۶۲ استناد در میان همه استادان دانشگاه‌های آزاد کشور سرآمد است و در جایگاه اول این فهرست جای گرفته است.

دکتر مسعود افرند با ۲۲ هزار و ۴۳۵ استناد از دانشگاه نجف آباد، دکتر آرش کریمی پور با ۱۵ هزار و ۷۶۳ استناد از واحد دانشگاهی نجف آباد، دکتر علی‌رضا نظام زاده اژیه با ۱۲ هزار و ۶۹۱ استناد از دانشگاه شهرضا و دکتر حمیدرضا بخششی راد با شش هزار و ۷۵۶ استناد از دانشگاه آزاد نجف آباد چهار استاد دیگری هستند که نامشان در میان استادان پراستناد جای گرفته است.

سهم این پنج استاد در مجموع ۸۱ هزار و ۴۰۷ مورد استناد به مقالات آنها از سوی محققان و دانش پژوهان بوده است.

کد خبر 749594

دیگر خبرها

  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • دکتر طهرانچی روز معلم را تبریک گفت
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است