Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@02:00:06 GMT

آخرین وضعیت درمانی "فخیم‌زاده "؟

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۱۵۷۸

سخنگوی سازمان اورژانس کشور آخرین وضعیت درمانی و جسمانی مهدی فخیم‌زاده که چندی پیش در چالوس تصادف کرد را تشریح کرد. ناطقان: مجتبی خالدی در مورد آخرین وضعیت درمانی مهدی فخیم‌زاده اظهار کرد: وزارت بهداشت به صورت ویژه پیگیر شرایط این هنرمند ارزنده کشورمان است و با توجه به این که او به تهران منتقل شده، شرایط بهتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم پزشکان معالج امروز بعد از بررسی وضعیت او مشخص کنند که آیا روند درمانی با دارو باید پی گرفته شود یا نیاز به عمل جراحی وجود دارد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: فخیم‌زاده تقریبا هوشیاری خودش را به دست آورده و در شرایط خوبی قرار دارد، اما با توجه به ضایعه‌ای که به وجود آمده به نظر می‌رسد تا فردا در بخش مراقبت‌های ویژه باشد.

وی با اشاره به این که فعلا ضایعه نخاعی مطرح نیست، گفت: اولویت اصلی مربوط به ضربه‌ای است که به سر او وارد شده و لخته‌هایی که داخل سی تی اسکن مغز دیده شده و امیدواریم موضوع جدی نباشد. منبع: ایلنا برچسب ها: مهدی فخیم زاده ، تصادف ، وضعیت درمانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مهدی فخیم زاده تصادف وضعیت درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی