Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، اکبر نعمتی سرپرست این سازمان با اشاره به نامگذاری ۲۶ ژوئن و پنجم تیرماه به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و اهمیت پیآمدها و تبعات این معضل اجتماعی از اجرای ویژه برنامه‌های از سوی سازمان تحت امرش خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌هایی با همکاری سایر ارگان‌های مرتبط طی روزهای ۹ الی ۱۳ تیرماه در پنج ایستگاه منتخب و پرتردد متروی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مبحث فرهنگ‌سازی در خصوص امر مبارزه با مواد مخدر، افزود: شهرداری تهران به مثابه یك نهاد اجتماعی است  که با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های متولی نسبت به برگزاری هدفمند برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر در سطح شهر تهران اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها مبتنی بر شعار جهانی «ابتدا گوش کن، گوش کردن به کودکان و نوجوانان گام نخست در کمک به رشد سالم و ایمن آنهاست» برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: بر همین مبنا برپایی غرفه‌های اطلاع رسانی و مشاوره در نقاط منتخب شهر تهران با همكاری مشترک این سازمان، معاونت اجتماعی و فرهنگی متروی تهران و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه پیشگیری، تدارک دیده شده است. 

نعمتی هدف از اجرای این برنامه‌ها را آگاه سازی و ارتقاء حس مسئولیت پذیری شهروندان نسبت به بیماری اعتیاد، راه‌های پیشگیری و مواجهه با آن، بستر سازی و جلب مشاركت‌های NGOهای فعال این حوزه در مقابله و كنترل این پدیده، عنوان کرد.

سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، از ایستگاه های مترو تجریش (منطقه1)- صادقیه  (منطقه۵) ، ایستگاه مركزی راه آهن (منطقه۱۱)- مترو ترمینال جنوب (منطقه١٦) و مترو شهرری (منطقه۲۰) به عنوان ایستگاه‌های منتخب میزبان برنامه‌های این سازمان در هفته مبارزه با مواد مخدر یاد کرد و افزود: همکاران ما در سازمان خدمات اجتماعی در طول مدت برگزاری این برنامه‌ها هر روز در ایستگاه‌های ذکر شده به اجرای برنامه خواهند‌پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمیرانات در هفته فرهنگی میزبان گردشگری مقاومت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ذاکریان، بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات در شمیرانات اظهار کرد: برآورد این است که در مدت زمان بسیار کوتاهی نتایج آرا اطلاع رسانی شود.

ذاکریان از برگزاری هفته فرهنگی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت ماه و همزمان با سالروز ورود امام راحل به جماران این مراسم برگزار می‌شود.

فرماندار شمیرانات هدف از برگزاری هفته شمیرانت را معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی شهرستان عنوان و بیان کرد: این همایش با در نظر گرفتن تقویت همبستگی و نشاط اجتماعی در اقشار و اقوام مختلف خواهد بود.

ذاکریان بر ضرورت معرفی هویت و پیشینه شمیرانات تاکید کرد و افزود: باید از برخی نگاه‌ها که درصدد این هستند که شهرستان را به گسیختگی هویتی و فرهنگی بکشانند اجتناب شود و این برنامه فرصت بسیار مناسبی خواهد بود.

کد خبر 6100621

دیگر خبرها

  • چگونه به نمایشگاه کتاب برویم؟ | تدابیر حمل و نقل عمومی برای دیدار با یارمهربان
  • درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد
  • شمیرانات در هفته فرهنگی میزبان گردشگری مقاومت می شود
  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
  • ویژه برنامه‌های فرهنگی مترو تهران در نمایشگاه بین المللی کتاب
  • همراهی متروی تهران با نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟