Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

زمانی که هادی عقیلی اردوی تیم ملی را ترک کرد و پیامد آن سید مهدی رحمتی نیز با انتشار نامه‌ای غزل خداحافظی از تیم ملی را خواند، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که کارلوس کی‌روش بیش از ۵ سال روی اصول خودش پافشاری کرده و این دو که از ستون های تیم ملی بودند دیگر رنگ پیراهن ملی را هم نبینند.

اما سرمربی پرتغالی تیم ملی نه ندامت‌نامه‌های آنها را پذیرفت و نه پادرمیانی‌ها را.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تو گویی که کی‌روش منتظر کنار گذاشتن این دو از تیم ملی بود و دنبال بهانه می گشت و این بهانه را این دو بازیکن خودشان به او دادند.

رحمتی می‌توانست در دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ سنگربان تیم ملی ایران باشد اگر با انتشار نامه‌ای از تیم ملی خداحافظی نمی‌کرد. رحمتی وقتی نامه خداحافظی‌اش را می‌نوشت قطعا در مخیله‌اش هم نمی‌گنجید که اولا تا زمان حضور کی‌روش در ایران او دیگر رنگ پیراهن ملی را هم نبیند و دوما مدت زمان حضور کی‌روش در ایران تا این میزان طولانی باشد. از حضور کی‌روش در ایران ۷ سال می‌گذرد و باتوجه به نتایجی که تیم ملی در جام جهانی گرفت و اقبال عمومی که نسبت تمدید قرارداد وی صورت گرفته بعید است از این به بعد هم کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نباشد.

سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی ایران به واسطه عملکردش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مورد هجمه انتقادات تند عده‌ای از هموطنان در فضای مجازی قرار گرفت و این انتقادات به قدری عرصه را به وی تنگ کرد که در یک تصمیم احساسی با صدور یک پیام در فضای مجازی از تیم ملی خداحافظی کرد.

عمل سردار بی شباهت به رفتار چند سال قبل رحمتی و عقیلی نبود. سردار یکی دو روز بعد از خداحافظی از تیم ملی در مراسمی که جهت استقبال از او در استان گلستان ترتیب داده بود تلویحا خداحافظی‌اش را پس گرفت و ابراز امیدواری کرد که باز هم بتواند برای تیم ملی گلزنی کند.

حال باید دید در صورتی که کی روش همچنان سرمربی تیم ملی ایران بماند آیا رفتاری که از او در قبال رحمتی و عقیلی سر زد در قبال آزمون هم سر خواهد زد یا خیر و آیا جام جهانی روسیه آخرین حضور آزمون در تیم ملی ایران است یا این بار کی روش کوتاه آمده و باز هم از وجود آزمون استفاده خواهد کرد. 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت

سردار آزمون پس از 25 روز دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، دوباره شرایط خوبی به دست آورده و پس از انجام تمرینات انفرادی، دیروز سه‌شنبه به جمع شاگردان دنیله ده‌روسی در تمرین اضافه شد و پا به پای ستاره‌های جالوروسی کارش را انجام داد و در کنار برنده‌ها عکس گرفت.

بازی درون تیمی بازیکنان رم در تمرین روز گذشته شرایطی ساخت که بازیکنان با یکدیگر کُری خوانی داشتند و در نهایت هم تیمی که سردار آزمون، پائولو دیبالا، روی پاتریسیو، بریان کریستانه و ... در آن حضور داشتند، به برتری رسیدند.

سردار آزمون که مدت‌ها از شرایط تمرینی دور بود، دیروز با شرایط خوبی به تمرین گروهی اضافه شد و کارش را انجام داد تا آماده ادامه بازی‌ها شود و در کنار تیم برنده هم عکس یادگاری گرفت که باشگاه رم هم این تصویر جالب را منتشر کرد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • (عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • پایان مصدومیت سردار
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است
  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی
  • سردار آزمون از فردا در تمرینات رم شرکت می‌کند
  • پایان مصدومیت سردار آزمون
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت سردار آزمون
  • آزمون از فردا در تمرینات رم