Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - در پنجمین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب و با مشارکت روابط عمومی و بسیج صورت گرفت دیدار چهره به چهره مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب لرستان با مردم صورت گرفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، با مشارکت روابط عمومی و شورای فرهنگی صنعت آب و برق و با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، معاونین و کارشناسان این شرکت در هفته صرفه جویی در مصرف آب در یکی از مساجد شهر خرم آباد در میان نمازگزاران حضور و به صورت چهره به چهره به درخواست های آنان پرداخته و مشکلات آنان را بررسی نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار حمیدرضا کرم وند مدیرعامل شرکت ضمن ابراز خوشحالی بابت حضور در اینگونه مراسمات به ارائه گزارشی از خدمات شرکت در سطح استان اشاره و بر اجرای پروژه های مهمی مانند احداث پنج تصفیه خانه فاضلاب در سطح شهرهای استان، اصلاح و توسعه شبکه آب و بحث انتقال خطوط قسمت هایی از شهر خرم آباد به تصفیه خانه آب جهت از بین بردن کدورت آب در فصل بارانی اشاره نمود.

کرم وند در این خصوص اضافه کرد: خدا را شاکریم که ما به عنوان خدمتگزار مردم در این حوزه فعالیت می کنیم و این مسئولیت الهی که همان مراقبت از این نعمت الهی است به ما واگذار شده است .

کرم وند گفت: بحث مدیریت مصرف بهینه در مصرف آب بایستی در تمامی جامعه نهادینه شود چراکه در اسلام و دین ما در خصوص اهمیت آب به روشنی آمده است و خداوند می فرماید هر موجود زنده ای را از آب آفریده ایم لذا با توجه به این مطلب بحث جلوگیری از پدیده بد مصرفی و سازگاری با شرایط اقلیمی کشور بایستی گسترش یابد و ما می توانیم با مدیریت صحیح مصرف در افت فشار و قطعی آب جلوگیری نماییم.
در ادامه این جلسه تعدادی از نمازگزاران خواسته های خود را مطرح که توسط کارشناسان شرکت آب و فاضلاب بررسی و مقرر شد در اسرع وقت این خواسته ها بررسی و مشکلات آنان رفع شود.

46

کلید واژه‌ها : انتقال آب - ابداعات علمی - کودکان کار وخیابان - امیر دریادار سیاری -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتقال آب امیر دریادار سیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد

داود مخلصی مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده بکار قرار دارند. 

او افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است. 

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیر‌های حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده شرکت آب و فاضلاب برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است. 

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تاسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت