Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@13:51:34 GMT

رقابت واحد های نمونه تولیدی فارس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۲۱۸۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل استاندارد فارس گفت: مسئولان کنترل کیفیت واحد‌های دارای علامت استاندارد استان برای مشارکت در فرآیند ارزیابی تا ۱۴ تیر فرصت دارند مدارک مورد نیاز را به اداره کل استاندارد تحویل دهند.

رهنما افزود: در حال حاضر هزار و ۱۰۰ کارشناس متخصص به عنوان مسئول کنترل کیفیت در واحد‌های تولیدی دارای علامت استاندارد دارای گواهینامه تایید صلاحیت معتبر از اداره کل استاندارد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مسئولیت نظارت بر اجرای استاندارد و کنترل کیفیت در کارخانجات تولیدی دارای علامت استاندارد به عهده مسئولان کنترل کیفیت است و بایستی سالیانه حداقل ۲۰ ساعت دوره آموزشی تخصصی ضمن خدمت را طی کنند .

رهنما تصریح کرد: ارزیابی کنترل کیفیت بر اساس مواردی همچون مشارکت در تدوین و اصلاح استاندارد‌های ملی، فعالیت‌های تحقیقاتی  مرتبط با محصول تولیدی، میزان رشد بهبود کیفیت نسبت به سال قبل، کنترل و نظارت برمواد اولیه فرآیند و محصول نهایی، حضور فعال در دوره‌های آموزشی، ارسال مستمر گزارشات کنترل کیفیت به اداره استاندارد و همکاری و فعالیت در زمینه رفع نواقص و مشکلات موجود انجام می شود.
وی گفت: اداره کل استاندارد فارس با دریافت مدارک ضمن بررسی مدارک ارائه شده مسئولان کنترل کیفیت نمونه را بر اساس امتیازات کسب شده دو سطح استانی و ملی انتخاب و مهر ماه در روز جهانی استاندارد،   از آنان تجلیل می کند . رهنما افزود: مدارک مورد نیاز با جزییات روی سایت اداره کل استاندارد فارس به آدرس shiraz.isiri.gov.ir  موجود است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما کنترل کیفیت نمونه واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: هزاران تن از گندم تولیدی کشاورزان شهرستان های جنوبی فارس با برنامه ریزی اصولی تعاونی ها از آسیب جدی در امان ماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سید کاظم موسوی اظهارداشت: در روزهای اخیر همزمان با برداشت گندم از مزارع با شدت نزولات آسمانی خطر آسیب به گندم تولیدی کشاورزان وجود داشت اما با هماهنگی و مدیریت بحران از سوی  فرمانداران ،جهاد کشاورزی ،اداره کل غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی این محصول حفظ شد.

وی افزود: حدود 20 هزار تن گندم تولیدی در شهرستان های جنوبی در خطر نابودی به دلیل بارش باران  و سیل بودند که با حمل به موقع به سیلو و انبارها و همچنین پوشاندن گندم های خریداری شده در فضای باز ،از خسارت جلوگیری شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس ادامه داد: تا کنون در استان فارس بیش از 60 هزار تن گندم به همت شبکه تعاون روستایی خریداری شده که از این میزان بیش از 58 هزار تن به سیلو و انبارها حمل شده است.

موسوی یادآور شد: در حال حاضر 20 مرکز خرید در شهرستان های جنوبی توسط شبکه تعاون روستایی فعال است که تا پایان برداشت گندم در سطح استان بیش از 100 مرکز گندم مازاد کشاورزان را با نرخ تضمینی 17 هزار و 500 تومان برای گندم معمولی و 18 هزار تومان برای گندم دوروم تحویل خواهند گرفت.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد