Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام علی غلامپور گفت : طرح بصیرت با هدف ارتقا سطح بینش کارکنان پایور و خانواده آنها به مدت 3 روز در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار شد.

رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، افزود : در این دوره آموزشی تخصصی با حضور اساتید برجسته ، پزشکان و متخصصان این حوزه برگزار و به پرسنل پدافند هوایی و خانواده های آنها آموزشهای تخصصی داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است در این دوره از آموزش با سخنرانی حجت الاسلام خیرمحمدی ، معاونت آموزش اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا آجا این همایش خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: طرح بصیرت کارکنان بابلسر مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان

 احمد حیدری نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم، بیان کرد: به همین مناسبت در سپاه شهرستانی سراوان بیش از ۲۷ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان، خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی از جمله برنامه های این هفته در سپاه شهرستانی سراوان است.
 
جانشین فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان فضاسازی تبلیغاتی هفته عقیدتی سیاسی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، تصریح کرد: برگزاری جلسات روشنگری و جهاد تبیین، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، زنگ انشاء مطهر، محافل جهاد تبیین ویژه بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان خواهد بود.
 
حیدری نیا اذعان کرد: باتوجه به نیازمندی شهرستان و اعلام نیاز سازمان انتقال خون و فرآورده‌های خونی شهرستان برنامه محوری اهدای خون توسط پاسداران و بسیجیان نیز به همین مناسبت انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند