Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسبت کل دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به کل ثبت‌نام کنندگان بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به ۳۸ درصد رسید.

به گزارش دانشجو، از مجموع ۶۳ هزار و ۹۲۷ ثبت نام کننده جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت در سال جاری، ۲۴ هزار و ۳۱۰ نفر را دانشجویان علوم پزشکی و ۳۷ هزار و ۶۶۰ نفر را کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که آمار ثبت‌نام کنندگان اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی در جشنواره بیست و سوم به یک‌هزار و ۹۵۶ نفر معادل سه درصد از کل ثبت نام کنندگان رسیده است.

از تعداد ۱۴ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، تعداد یک‌هزار و ۹۳۶ نفر معادل ۱۳/۸ درصد از اساتید در جشنواره بیست و سوم قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت نام کرده‌اند.

بنابر این گزارش، همچنین از تعداد ۱۴ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، تعداد یک‌هزار و ۹۵۶نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی با ورود به سامانه جشنواره، در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت نام کرده‌اند.

مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، طی روز‌های ۱۸ تا ۲۱ مهرماه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

مرحله نهایی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت در سال ۹۷ با موضوعات قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن کریم، اذان و تواشیح مناجات خوانی، ترجمه خوانی، دعا- ابتهال، نرم‌افزار و اپلیکیشین، شبکه‌های مجازی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، معرق و منبت کاری-شعر، فیلم‌نامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی، داستان‌نویسی، نقاشی و طراحی، عکاسی-تذهیب کاری، طراحی پوستر، دکلمه خوانی، کتابخوانی، مقاله، پژوهش، نقد و تلخیص کتاب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه