Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پیروزی ها و موفقیتهای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن از زمانی که سخنان سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان را در تجلیل از ایستادگی یمنی ها شنیدند دو چندان شده است بطوری که احساس شادی آنان و مردم یمن در قبال سخنان سید حسن نصر الله توصیف ناشدنی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مطلب را حمود شرف خبرنگار شبکه تلویزونی المنار در صنعا درباره بازتاب سخنان سید حسن نصر الله و مواضع وی در تجلیل از ایستادگی و مقاومت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در برابر متجاوزان و مزدوران، بیان و تاکید کرد: ما در میدانهای شهر صنعا در جریان واکنش یمنی ها در قیال سخنان سید نصر الله در خصوص یمن قرار گرفتیم. حقیقتاً هیچ کسی یارای آن را ندارد که میزان شادی شان را از سخنان سید حسن نصر الله بیان کنند. شادی زنان و مردان یمنی و نیز رهبران یمنی توصیف نشدنی است . با شماری از رهبران یمنی در جنبش انصار الله یمن و فرماندهان در جبهه غربی در الحدیده صحبت کردیم همه آنان از سخنان سید حسن بسیار خوشحال هستند و گفتند نمی توانند احساس خود را با کلمات بیان کنند. در پایگاههای ارتباط اجتماعی و نشستها و خیابانها ونهادهای عمومی تا الان از نشان افتخار بزرگی صحبت می کنند که سید حسن نصر الله بار دیگر بر سینه های یمنی ها نشاند . شادی مردم توصیف نشدنی است . از طرف دیگر از زمانی که رزمندگان یمنی از طریق رادیو سخنان سید حسن نصر الله را در ساحل غربی و در همه جبهه ها شنیده اند پیروزی هایشان دو چندان شده همینطور شکستهای متجاوزان و مزدوران نیز دو چندان شده است . در برابر چشمانمان دهها جوان به عشق سید حسن نصر الله و به عشق رهبر بزرگ یعنی عبد الملک بدر الدین (دبیر کل جنبش انصار الله یمن ) به شور و شوق آمده اند.
یکی از شهروندان گفت این پسرم است و به عشق سید حسن نصر الله نامش را نیز نصر الله گذاشته ام و اگر هزار بچه داشته باشم نامش را نصر الله خواهم گذشت. ملت یمن تا این حد به سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی افتخار می کند. حسین بدر الدین در سال 2006 میلادی گفته بود حزب الله لبنان ،سرور رزمندگان در این جهان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ارتش یمن کمیته بین الملل انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جدید حزب الله به مرکز نظامی اشغالگران در حومه پادگان زرعیت در الجلیل غربی خبر داد.

همچنین یک هدف نظامی اسرائیلی در حومه پادگان برکه ریشه هدف قرار گرفت.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل غربی خبر داده و اعلام کردند که حدود ۱۵ موشک از لبنان به سمت این منطقه شلیک شده است.

این منابع از شلیک موشک ضدزره از لبنان به سمت زرعیت نیز خبر دادند.

همزمان خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به حومه شهرک های الجبین و طیرحرفا در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092418

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی