Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@21:24:58 GMT

معرفی سوء استفاده کنندگان ارز دولتی

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۳۰۵۷

وزیر ارتباطات: بر اساس دستور رئیس جمهور فهرست سوء استفاده کنندگان ارز مبادله ای در حوزه کاری خود به مراجع ذیصلاح اعلام شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

محمد جواد آذری جهرمی روز شنبه در حاشیه نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های کم بینایان و نابینایان در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انتظار می رود سایر وزارتخانه ها نیز فهرست سوء استفاده کنندگان از ارز مبادله ای را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فهرست این شرکت ها را منتشر کرده و دستگاه قضایی، سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی کل کشوردر حال بررسی موضوع هستند.

آذری جهرمی افزود: در هر حوزه ای که کشور با مشکلات بین المللی و اقتصادی مواجه شده،مردم با مسئولان همراهی کرده اند.

وزیر ارتباطات گفت: هرچند مردم سختی ها را تحمل کرده اند اما فساد برایشان غیرقابل تحمل است.

او گفت: همانگونه که رئیس جمهوری در نشست هیات دولت و سایر نشست ها تاکید داشتند باید فهرست سوء استفاده کنندگان از ارز مشخص شود.

آذری جهرمی گفت: مردم را نباید نامحرم بدانیم و فهرست ها باید شفاف منتشر شود، اگر به بهانه های مختلف این کار را انجام ندهیم غیر قابل قبول است زیرا شفاف سازی به رشد کشور کمک می کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود به مسافربری شدن فرودگاه پیام البرز اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه ها در ستاد اقتصاد مقاومتی البرز، راه اندازی فرودگاه مسافربری پیام است که به صورت جدی این مساله در حال پیگیری بوده و مجوزهای مختلف اخذ شده است.

آذری جهرمی افزود: یکی از مشکلات برای مسافربری شدن فرودگاه پیام، مساله راه های دسترسی است که به همین منظور مقرر شد استانداری البرز در این خصوص اعتبار لازم اختصاص دهد و جاده دسترسی به فرودگاه پیام تعریض شود.

او یکی دیگر از مشکلات مسافربری شدن فرودگاه پیام، دفن زباله ها در نزدیکی این فرودگاه برشمرد و بیان داشت: نشست هایی با حضور استاندار البرزو دیگر مسئولان منطقه برای رفع مشکل برگزار شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به اینکه دفن زباله ها باعث تجمع پرندگان در اطراف فرودگاه می شود یا زباله ها براثر وزش باد به سمت فرودگاه به حرکت درآید به همین منظور باید محیط اطراف این مکان استاندارد سازی کرد.

آذری جهرمی افزود: مشکلات زیست محیطی با فعالیت فرودگاه پیام گره خورده که با جدیت در حال پیگیری موضوع هستیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکلات برطرف و ساماندهی شود.

آذری جهرمی گفت: اگر روند اجرایی آماده سازی فرودگاه پیام با جدیت به پیش برود به احتمال در هفته دولت امسال اولین پرواز بین المللی از فرودگاه پیام به مقصد نجف اشرف انجام خواهد شد. فرودگاه پیام البرز در جنوب غربی کرج واقع شده و اکنون از این فرودگاه استفاده باری می شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آذری جهرمی واردات ارز مبادله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)